خواننده آمریکایی: به چاقی و لاغری دیگران کاری نداشته باشید

«اگر از پیشینه غذایی کسی اطلاعی ندارید، لطفا در مورد هیکلش اظهارنظر نکنید»

پیشتر زندگی لواتو موضوع فیلم مستندی چهار قسمتی به نام «رقص با شیطان» بود - MIGUEL RIOPA / AFP

دِمی لواتو از دنبال‌کنندگان خود در فضای مجازی خواست از اظهارنظر در مورد وزن کم کردن‌های دیگران خودداری کنند.

این خواننده، آخر هفته پیش در بخش «استوری» اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت و نوشت: «نمی‌دانم این حرف‌ها به درد چه کسی می‌خورد اما اگر فردی در مرحله بهبود از یک اختلال غذا خوردن باشد، تعریف از لاغر شدن او درست به اندازه تعریف از چاق شدنش، می‌تواند آسیب‌زننده باشد.»

لواتو افزود: «اگر از پیشینه غذایی کسی اطلاعی ندارید، لطفا در مورد اندامش اظهارنظر نکنید. چون حتی اگر قصد بدی نداشته باشید، طرف ممکن است تا ساعت دو نیمه‌شب بیدار بماند و فکرش درگیر این موضوع باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته این هنرمند، که در گذشته در مورد اختلالات غذایی خود بی‌پرده صحبت کرده است، چنین اظهارنظرهایی «دلچسب» هم می‌تواند باشد اما فقط برای «هیولای اختلالات غذایی که درون مغزم می‌غرد».

او در ادامه افزود: «من از این بدنی که روح و جانم را در برگرفته، فراترهستم و هر روز این را به خود یادآوری می‌کنم. پس خواهش می‌کنم به یادم نیاورید که این بدن گاهی تنها چیزی‌ است که مردم از من می‌بینند.»

این سخنان چند روز بعد از اعلام دِمی لواتو مبنی بر جنسیت غیر دودویی (non-binary) داشتن او در یک خبر اینستاگرامی بود: «خوشحالم که امروز می‌توانم حقیقت دیگری از زندگی‌ام را با شما در میان بگذارم؛ با افتخار اعلام می‌کنم که من دارای جنسیت غیردودویی (افرادی که هویت جنسیتی خود را منحصرا مرد یا زن نمی‌دانند) هستم و رسما از امروز ضمیر خودم را از او (زن/مرد) به آن‌ها و ایشان تغییر خواهم داد. بعد از مدت‌ها خودشناسی و درمان به این وضعیت رسیده‌ام.»

اوایل سال جاری میلادی، زندگی لواتو موضوع فیلم مستندی چهار قسمتی به نام «رقص با شیطان» بود که درباره به مسائل مختلف زندگی وی مثل مصرف بیش از حد مواد مخدر تا حد مرگ در سال ۲۰۱۸  و روش وی برای ترک و پاک ماندن می‌پردازد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر