منچستریونایتد ستاره ۱۶ ساله موناکو را خرید

هانیبال مجبری به بهای ۹.۳ میلیون پوند به تیم اوله گونار سولشر پیوست

twitter.com/utdxtra

هانیبال مجبری، اعجوبه کم سن و سال فرانسوی می‌گوید پیوستن از موناکو به منچستریونایتد برایش «افتخار» است.

منچستریونایتد این بازیکن ۱۶ ساله خط میانی را که تیم‌های منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول، پاری سن ژرمن و بارسلونا هم به دنبالش بودند، به بهای ده میلیون یورو (۹.۳ میلیون پوند) خرید.

مجبری گفت از پیوستن به شیاطین سرخ و برنامه‌های این باشگاه برای آینده او خوشحال است.

مجبری به روزنامه لوپاریزین (از طریق گت فرنچ فوتبال) گفت: «باعث افتخار است. منچستریونایتد تاریخچه درخشانی دارد و به پرورش استعدادهای جوان شهره است. این انتقال به من امکان می‌دهد پیشرفت کنم و یک روز با بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان، همبازی بشوم».

«ویدیوهای قدیمی زیادی تماشا کرده‌ام. بازیکنان بزرگی پیراهن منچستریونایتد را پوشیده‌اند. پا جای پای آنها گذاشتن افتخار است».

«اولش به تیم زیر ۱۸ سال ملحق می‌شوم. اگر بتوانم تا دو سال دیگر به تیم اولشان بپیوندم عالی می‌شود. از این گذشته، همه چیز به خودم بستگی دارد».

«از نظر جسمی باید بهتر بشوم. هنوز نمی‌دانم که بدنم چطور رشد خواهد کرد. اگر بخواهم می‌توانم توجهم را به این بخش قضیه متمرکز کنم، ولی بدون این که توانایی فنی و دیدگاهم نسبت به بازی در زمین را فراموش کنم».

مجبری می‌گوید که پوگبا یکی از بازیکنان الهام‌بخش اوست، هرچند که بازیکنان بزرگ گذشته منچستریونایتد را می‌شناسد و وقتی به این باشگاه فکر می‌کند اسم آنها به ذهنش می‌آید.

مجبری می‌گوید: «البته پوگبا. اما از قدیمی‌ترها، رونالدو، بکام و کانتونا».

«وقتی قرار شد به منچستر بروم، همه از پوگبا برایم حرف می‌زدند. در منچستر او را اسطوره می‌دانند، ولی در فرانسه از چنین جایگاهی برخوردار نیست».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/sport

© The Independent

بیشتر از ورزش