تیلر سوئیفت و زنادیا، برندگان جوایز منتخب تین‌ایجرهای ۲۰۱۹

نگاهی به برخی از شیک‌ترین شرکت‌کنندگان در این مراسم

عکس از صفحات توییتر

#TeenChoiceAwards

دیشب انبوهی از ستارگان هالیوود به «هرموسا بیچ» کالیفرنیا رفتند تا در مراسم اهدای جوایز منتخب تین‌ایجرهای ۲۰۱۹ شرکت کنند.

این رخداد، که میزبانانش لوسی هیل بازیگر و دیوید دوبریک، ستاره یوتیوب بودند، شاهد گرد هم آمدن چهره‌های مشهور برای بزرگداشت ستاره‌های شوهای تلویزیونی، سینما، موسیقی و رسانه‌های اجتماعی بود که مخاطبشان تین‌ایجرهای سراسر جهان‌اند.

برخلاف بیشتر مراسم اهدای جایزه، «منتخب تین‌ایجرها» به جوانان امکان می‌دهد خودشان نامزدها و برندگان جایزه‌ را – که به شکل یک تخته موج‌سواری به اندازه واقعی است – برگزینند.

حال و هوای سرخوشانه این رخداد پرستاره، همچنین به مهمان‌ها اجازه می‌دهد سنت‌های مرسوم را کنار بگذارند و هر سال در سر و وضعشان خلاقیت به خرج بدهند. مراسم سال ۲۰۱۹ هم استثنا نبود. چهره‌های مشهور همه چیز از پیراهن‌های سکه دوزی شده تا کت و شلوارهای دو تکه رنگارنگ به تن کنند.

از خوش‌پوش‌ترین مهمانان: زندایا، بازیگری که پیراهن زرد شطرنجی و شورت سبز پوشیده ‌بود، لورا مارانو، خواننده‌ای با پیراهن شب صورتی چین‌دار و خیره کننده، و مگالین اکیکونووکه، بازیگری که یک لباس دوتکه به رنگ سبز نئونی انتخاب کرده ‌بود.

این رخداد، مهم‌ترین شب تابستان هالیوود برای ستاره‌های جوان به شمار می‌آید، و این بار شامل اجراهای موسیقی از وان‌ریپابلیک و جردن مک‌گرا با سارا هایلند، و البته عده زیادی برنده جایزه بود.

در میان برندگان جوایز، بیلی آیلیش به عنوان هنرمند نوآور منتخب، آریانا گرانده به خاطر ترانه منتخب پاش، کول اسپروس به خاطر بازی منتخب در سریال تلویزیونی، و زندایا به خاطر بازی منتخب در فیلم سینمایی تابستانی، دیده می‌شدند.

تیلر سوئیفت هم اولین جایزه «آیکونز» یا بت‌ها را از آن خود کرد، و جایزه دهه هم نصیب برادران جوناس شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی