چرا بیل گیتس بعد از اعلام خبر طلاق، هنوز حلقه ازدواج به انگشت دارد؟

گیتس از آغاز روند طلاق، حدود سه میلیارد دلار به ملیندا گیتس پرداخته است

بیل گیتس و ملیندا گیتس در اوایل ماه مه اعلام کردند که تصمیم دارند پس از ۲۷ سال زندگی مشترک به ازدواج خود پایان دهند - REUTERS/Kai Pfaffenbach/File Photo

دو هفته پس از اعلام جدایی بیل و ملیندا گیتس، روز چهارشنبه در یک رویداد در فضای مجازی، آقای گیتس همچنان با حلقه ازدواج در انگشت، دیده شد.

حلقه ازدواج آقای گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت که در یک قسمت از «آرم چیر کانورسیشن» با سوزان کلارک، دبیر کل اتاق بازرگانی ایالات‌متحده، با موضوع همه‌گیری کووید-۱۹ شرکت کرده بود، در دست چپ او مشاهده شد.

آقای گیتس گفت: «ما چیزهای بسیاری یاد گرفته‌ایم که به ما در همه‌گیری‌های آتی و نیز سرمایه‌گذاری (در برنامه‌های پژوهشی و توسعه) کمک خواهد کرد. در آینده، کارخانه‌هایی آماده کار و سیستم‌های نظارتی و تیم‌های بزرگ کارشناسی در سطح جهانی خواهیم داشت که به ما اجازه می‌دهد بدون لطماتی که این‌ بار تجربه کردیم، این معضل را مدیریت کنیم.» 

این نخستین رویداد مهمی است که آقای گیتس پس از اعلام جدایی از ملیندا، در آن شرکت کرده است.

بنا به گزارش‌ها، آقای گیتس از آغاز روند طلاق، حدود سه میلیارد دلار به ملیندا گیتس پرداخت کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که خانم گیتس، مبلغ ۸۵۰ میلیون دلار به صورت سهام شرکت طراحی باغ و محوطه‌های خارجی «جان دیِر» از بیل گیتس دریافت کرده است. این، علاوه بر انتقال سهام شرکت‌هایی از جمله کوکاکولا فِمزا و شرکت راه‌آهن کانادایی «اتو نِیشِن» است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به تازگی یکی از سخنگویان آقای گیتس تأیید کرده که او حدود ۲۰ سال پیش با یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت، رابطه‌ای عاشقانه داشته است.

نشریه وال استریت جورنال گزارش داده است که در سال ۲۰۱۹، اعضای هئیت مدیره مایکروسافت به دنبال دریافت نامه‌ای از یک کارمند زن مبنی بر این که او و آقای گیتس سال‌ها با هم رابطه جنسی داشته‌اند، دستور تحقیق در این مورد را صادر کرده بودند.

بنا بر این گزارش، چند تن از اعضای هیئت مدیره ضمن اظهارنگرانی از این ماجرا معتقد بوده‌اند آقای گیتس در جریان تحقیقات مربوطه باید از ریاست شرکت کناره‌گیری کند. بنا بر یک گزارش دیگر، آقای گیتس در چند ماه گذشته به منظور اجتناب از رویارویی با جنجال جدایی از ملیندا، در یک باشگاه خصوصی گلف در کالیفرنیا پنهان شده است. 

صفحه شایعات نشریه نیویورک پست موسوم به «صفحه شش»، به نقل از یک منبع ناشناس نزدیک به ماجرای طلاق خانم و آقای گیتس، نوشته است که آقای گیتس میلیاردر، خود را در باشگاه «وینتِج» از نظرها دور نگه داشته است. این باشگاه خود را «یکی از معتبرترین و خصوصی‌ترین باشگاه‌های امریکا» توصیف می‌کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی