شش ستاره‌ای که بارداری را در میانسالی تجربه کردند

والدین مشهور اخیرا، اطلاعات اندکی درباره نوزادانشان منتشر می‌کنند

 دیوید بویی و همسرش ایمان -STAN HONDA / AFP

نائومی کمبل، مدل بریتانیایی، روز سه‌شنبه از طریق اینستاگرام خبر تولد دخترش را اعلام کرد.

او در عکسی که به اشتراک گذاشت، پاهای کودکش را در دست گرفته و زیر آن نوشته است: «یک موهبت زیبا و کوچک مرا به عنوان مادرش انتخاب کرده است. من به داشتن این موجود لطیف در زندگی‌ام افتخار می‌کنم. پیوندی که از الان تا آخر عمر با تو دارم، با کلمات قابل توصیف نیست، فرشته من! هیچ عشقی بزرگتر از این نیست.»

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد نام یا زمان دقیق تولد کودک داده نشده است، اما کمبل قبلا در مورد مادر شدن صحبت کرده بود.

تعدادی از نام‌آوران دنیای مد، از جمله مارک جیکوبز، کارا دلوین و ادوارد انیفول، به او تبریک گفته‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کمبل تنها کسی نیست که در سن بالا مادر شدن را تجربه می‌کند. گاه، زندگی پرمشغله افراد مشهور سد راه آن‌ها می‌شود؛ گاهی هم زندگی صرفا این‌گونه پیش می‌رود. مدت‌ها است که متخصصان پزشکی در مورد بارداری زنان بالای ۳۵ سال هشدار می‌دهند و آن را بارداری «سالمندی» می‌خوانند؛ عنوانی که به مذاق بسیاری از زنان شاغلی که تصمیم دارند در اواسط دهه ۳۰ زندگی خود بچه‌دار شوند، چندان خوش نمی‌آید.

در اینجا از شش نفر از افراد مشهوری که بالای ۴۵ سالگی بچه‌دار شدند نام می‌بریم.

جانت جکسون

جانت جکسون، ستاره افسانه‌ای پاپ، پسرش ایسا را در سن ۵۰ سالگی به دنیا آورد.

او در سال ۲۰۱۸ و در گفت‌وگو با «این‌ستایل» در مورد بچه‌دار شدن در سن بالا گفت: «من وقتی کنار پسرم هستم احساس زیبایی می‌کنم. خدا او را به من هدیه داد و اجازه داد در این سن بچه‌دار شوم.»

تنها عکسی که جانت از پسرش به اشترک گذاشت، مربوط به دوران نوزادی کودک بود.

ریچل وایس

در سال ۲۰۱۸، ریچل وایس، بازیگر ۴۸ ساله بریتانیایی و همسرش دانیل کریگ، صاحب اولین فرزند دخترشان شدند. او از همسر سابقش، دارن آرونوفسکی، هم یک پسر به نام هری دارد. زندگی او و آقای کریگ نسبت بعضی از ستاره‌های دیگر خصوصی‌تر است و آن‌ها تصمیم گرفتند تصاویر یا نام فرزند خود را به اشتراک نگذارند.

او در گفت‌وگو با «هارپرز بازار» گفت که بزرگ کردن دومین فرزند او را بیشتر از اولی خسته می‌کند.

اودرا مک‌دونالد

اودرا مک‌دونالد، ستاره برادوی و برنده چند جایزه تونی، در سال ۲۰۱۶ فرزند دومش که دختری به نام سالی است را در سن ۴۶ به دنیا آورد. او اولین فرزند مک‌دونالد و همسر دومش، ویل سونسون، است.

هلی بری

هلی بری، بازیگر، دومین فرزند خود با اولیویر مارتینز را در سال ۲۰۱۳ و در سن ۴۷ به دنیا آورد. فرزند بزرگتر آن‌ها دختری به نام نهلا است. این زن و شوهر بعدها از هم طلاق گرفتند.

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون، بازیگر، پسرش مایلز را در سال ۱۹۹۲ و در سن ۴۶ سالگی به دنیا آورد؛در شرایطی که بارداری خارج از رحمی تشخیص داده شد. او سه فرزند دارد که دو تای آن‌ها از شوهرش تیم رابینز است. مایلز رابینز مانند مادرش به حرفه بازیگری مشغول است و در فیلم‌هایی چون «بلاکرز» و «هالوین» نقش‌آفرینی کرده است.

ایمان

ایمان، سوپرمدل سومالیایی، دومین دخترش با دیوید بوئی به نام لکسی را در سن ۴۵ سالگی به دنیا آورد. الکسیس حالا ۲۰ ساله و بی‌نهایت شبیه مادرش است و از اینستاگرام برای دفاع از خود و تجلیل از پدر فقیدش استفاده می‌کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی