نائومی کمبل در سن ۵۰ سالگی صاحب اولین فرزند خود شد

«عشقی بزرگتر از این وجود ندارد»

نائومی کمبل، سوپرمدل ۵۰ ساله، تولد نوزاد دختر خود را اعلام کرد- JEAN-BAPTISTE LACROIX / AFP

نائومی کمبل، سوپرمدل ۵۰ ساله، تولد نوزاد دختر خود را اعلام کرد.

او در عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرده، پاهای کودک نورسیده خود را در دست گرفته است. این اولین فرزند نائومی کمبل است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Naomi Campbell (@naomi)

خانم کمبل در توضیح عکس نوشت: «نوزادی کوچک و زیبا، مرا به عنوان مادر خود انتخاب کرده است. از این که این روح ظریف به زندگی من وارد شده احساس غرورمی‌کنم. فرشته من! هیچ واژه‌ای برای توصیف ارتباط عمیقی که با تو برای ادامه زندگی خواهم داشت وجود ندارد.»

او افزود: «عشقی بزرگتر از این، وجود ندارد.»

خانم کمبل در توضیحات خود، جزئیات بیشتری از جمله این که نام کودک چیست و چه زمانی به دنیا آمده، ارائه نکرده است.

این سوپرمدل در گذشته درباره مادری صحبت کرده بود. در سال ۲۰۱۴ او به دایان ون فرستنبرگ، طراح، گفته بود فارغ از این که وضعیت رابطه‌ عاطفی‌ او در آینده به چه نحو باشد، «قطعا» بچه می‌خواهد.

او بعدتر در سال ۲۰۱۷، در مصاحبه‌ای نادر، به مجله ای‌اس گفت: «همیشه به بچه‌دار شدن فکر می‌کنم.» او افزود: «اما با شرایط فعلی دانش و پزشکی، به نظرم می‌توانم هر وقت که می‌خواهم بچه‌دار شوم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم کمبل در ۲۲ مه، تولد ۵۱ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

هواداران این سوپرمدل، دوستان مشهور و خویشاوندان، پیام‌های تبریک و آرزوهای خوب خود را به حساب او در این شبکه اجتماعی سرازیر کرده‌اند.

والری موریس کمبل، مادر او، در پستی در اینستاگرام کنار همان عکس نوشت: «تبریک به دخترم نائومی برای تولد دخترش. من در پوست خود نمی‌گنجم چون خیلی وقت است که منتظرم مادربزرگ شوم.»

مارک جیکوبز طراح نوشت: «وای خدای من!!! روز موعود رسید؟ واقعا چقدر بی‌نظیر است. این دخترک چقدر خوش‌شانس است و تو چقدر خوش‌شانسی! تو واقعا مادر بی‌نظیری خواهی بود. خیر و برکت فراوان برایت آرزومندم.»

ادوارد انینفول، سردبیر نشریه ووگ بریتانیا، گفت: «دیدن شما دو تا کنار هم، سال من را ساخت. شما لذت و خوشی فراوانی را برای یکدیگر به ارمغان خواهید آورد.»

سایر مدل‌های دنیای مد مثل مونرو برگدورف، لیلی آلدریج، لورا بیلی، ماریکارلا بوسکونو و سایرین نیز در پاسخ به پست خانم کمبل، برای او پیام‌ تبریک نوشتند.

زویی سالدانا، بازیگر، نوشت: «وای خدای من، تبریک خانم! واقعا که چه برکتی!!!»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی