پالترو هم‌بازی خود را در انتقام‌جویان نمی‌شناخت

آنها در پنج بخش از فیلم‌های استودیوی ماروِل همبازی بودند

KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

 

ساموئل ال. جکسون یکی قدیمی‌ترین اعضای جهان سینمایی ماروِل است، اما گوینت پالترو اصلاً از این موضوع خبر نداشت.

به رغم ‌بازی با جکسون در چند فیلم، پالترو اصلاً نمی‌دانست که او هم در فیلم‌های استودیوی ماروِل بازی کرده است، تا وقتی که در صحنه‌ای از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی در کنار هم قرار گرفتند.

کوین فیگ، رئیس استودیوی ماروِل، در مصاحبه‌ای زنده با مجلۀ سینمایی ایمپایر از صحنه‌ای صحبت کرد که در آن تقریباً همۀ شخصیت‌ها برای تشییع جنازۀ شخصیت اصلی فیلم همکاری می‌کنند. فیگ توضیح داد که این صحنه در اکتبر 2017، قبل از اکران انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، فیلمبرداری شده بود و بسیاری از بازیگران اطلاع نداشتند که چند بازیگر مشهور دیگر برای ایفای نقش در فیلم‌های آینده برگزیده شده‌اند.

فیگ میگوید: ”تام هلند پیش من آمد و پرسید ’اون میشل فایفره؟ چه خبره؟ بعد گوئینت پالترو پیشم آمد و پرسید ’چرا سام جکسون اینجاست؟ بازیگر دیگری پرید وسط حرف ما و پرسید چی داری می‌گی؟ اون نیکی فریه! شما با اون تو چند فیلم بازی کردید. واقعاً اتفاق عجیبی بود. “

پالترو که در هفت فیلم استودیوی ماروِل و از جمله سه‌گانۀ مرد آهنی و سه فیلم از مجموعۀ انتقام‌جویان بازی کرده است، اخیراً اعتراف کرد که نمی‌دانسته در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه هم بازی کرده است.

در این مصاحبه، فیگ همچنین دربارۀ صحنۀ حذف شده‌ای از فیلم  انتقام‌جویان: پایان بازی صحبت کرد که برای کودکان بسیار نامناسب بود.

در همایش کامیک-کان، که استودیوی ماروِل برنامۀ کامل خود را برای ”مرحلۀ چهار“ اعلام کرد، فیگ فاش کرد که اگر ارتش تانوس از او حمایت نمی‌کرد، کدامیک از انتقام‌جویان می‌توانست به تنهایی بر او چیره شود و او را حذف کند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فیلم