سرنا ویلیامز بر سر دوراهی المپیک

«تاکنون از دخترم ۲۴ ساعت هم دور نبوده‌ام»

سرنا ویلیامز هنوز برای حضور در المپیک تصمیم نگرفته است-David Gray / AFP

سرنا ویلیامز هنوز برای حضورش در المپیک توکیوی تابستان امسال (۲۰۲۱) تصمیم نگرفته است.

این ورزشکار ۳۹ ساله با به دست آوردن یک مدال طلای انفرادی و سه مدال مسابقات دو نفره، به همراه خواهرش ونوس موفق‌ترین زوج در تاریخ تنیس المپیک است.

اما ممنوعیت دیدار مسافران بین‌المللی و از جمله اعضای خانواده ورزشکاران از این بازی‌ها ممکن است سبب شود تا ویلیامز به خاطر دخترش المپیا که سه ساله است در این مسابقات شرکت نکند.

او می‌گوید: «هنوز در این باره فکری نکرده‌ام. تصمیم بسیار دشواری است. تاکنون از دخترم ۲۴ ساعت هم دور نبوده‌ام. برای همین تصمیم سختی است. بهترین دوست همدیگر هستیم. درباره این مشکل موردی تصمیم گرفته‌ام باید ببینم چه پیش می‌آید.»

البته ویلیامز در مسابقات ویمبلدون ناچار شد در هتلی در مرکز لندن اقامت کند و نتوانست در اقامتگاهی خصوصی در نزدیکی محل برگزاری این مسابقات یعنی باشگاه سراسری انگلستان مستقر شود و از این بابت گله‌ای نداشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «با این حال احتمالا تجربه خوبی باشد. خدا را شکر پیشتر این تجربه را دارم و به نوعی می‌توانم خودم را برایش آماده کنم. قطعا در شهر ماندن تجربه متفاوتی خواهد بود. اگر تنها بودم خیلی خوب بود، اما حالا می‌گویم "وای حالا باید به جای پنج دقیقه یک ساعت زودتر راه بیفتم"، که تفاوت زیادی است.»

ویلیامز پس از شکستش در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تنیس آزاد استرالیا این هفته در مسابقات تنیس آزاد ایتالیا در رم بازی خواهد کرد.

این تنها مسابقاتی است که تنیس‌باز هشتم جهان پیش از مسابقات تنیس آزاد فرانسه در آن شرکت می‌کند. مسابقات تنیس آزاد فرانسه اواخر این ماه، مه،  برگزار خواهد شد و آخرین فرصت ویلیامز برای به دست آوردن بیست‌وچهارمین مقام در مسابقات انفرادی گرند اسلم و رسیدن به حدنصابی جدید است.

او گفت: «دو هفته و نیم است که در آموزشگاه (مربی) پتریک (مراداوغلو) مشغول تمرین‌ هستم و کلی هم در زمین‌های خاک رس در ایالات متحده با اعضای تیم تمرین کرده‌ام و چندین هفته تمرینات شدید داشتیم، بسیار شدید.»

ویلیامز افزود: «احساس خوبی دارم که در رم هستم و امیدوارم بتوانم مسابقات خوبی در اینجا داشته باشم. بعد هم می‌روم در گرند اسلم بعدی شرکت کنم که همیشه برایم هیجان‌انگیز است. به گمانم در هر صورت کاملا آماده‌ام.»

ویلیامز در اولین مسابقه روبه‌روی لاورا زیگموند آلمانی یا نادیا پودوروسکا قرار خواهد گرفت. پودوروسکا تنیس‌بازی است که به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تنیس آزاد فرانسه راه یافته است.

خبرگزاری پی‌ای

بیشتر از ورزش