هایدی کلوم در نمایش مد ۲۰۰۳ باردار بود

در دسامبر سال گذشته، کلوم افشا کرد که دخترش دوست دارد پا جای پای او بگذارد

هایدی کلوم فاش کرده است هنگامی که در نمایش مد ویکتوریا سیکرت در سال ۲۰۰۳ روی صحنه آمده، دخترش لنی را چهار ماهه باردار بوده است.

روز سه‌شنبه (۴ مه ۲۰۲۱)، این مدل معروف تولد هفده سالگی لنی را با به‌اشتراک‌گذاری ویدیویی قدیمی از خودش جشن گرفت که در نمایش لباس زیر روی صحنه راه می‌رفت و سینه‌بند معروف «وری سکسی فانتزی برا» را به تن داشت.

این مدل ۴۷ ساله زیر پست تولد دختر بزرگش نوشت: «تولد هفده سالگی‌ات مبارک، لنی. روی آن صحنه من تنهایی راه نمی‌روم. اگر دقیق نگاه کنم، می‌توانم تو را ببینم که در چهار ماهگی تکان‌تکان می‌خوردی.»

در توضیح پست، کلوم با ابراز مهر و محبت به بزرگ‌ترین فرزندش، اضافه کرده است: «من قبل از اینکه به دنیا بیایی، عاشقت بودم و بعد از اینکه چشم از جهان ببندم هم عاشقت می‌مانم.»  

کلوم مادر چهار فرزند است، دو پسر، هنری ۱۵ ساله و یوهان ۱۴ ساله و دختر دیگرش لو که ۱۱ ساله است. او لنی را که از فلاویو بریاتوره دارد، در سال ۲۰۰۴ به دنیا آورد. بعد سیل، شوهر سابق کلوم، که ازدواجشان در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ ادامه داشت، این دختر ۱۷ ساله را به فرزندی پذیرفت.

در دسامبر سال گذشته، کلوم افشا کرد که دخترش ابراز علاقه کرده است پا جای پای او بگذارد. این مدل سابق ویکتوریا سیکرت آن زمان در مصاحبه با مجله پیپل فاش کرد که پیش‌تر پیشنهادها برای مدل شدن دخترش را رد کرده بود، اما احساس می‌کند او دیگر بزرگ شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کلوم گفت: «حالا دیگر بزرگ شده است. همیشه فکر می‌کردم خیلی کم‌سن‌و‌سال است. همیشه تصمیم داشتیم بچه‌ها را دور از انظار عمومی نگه داریم. اما حالا دیگر رانندگی می‌کند، ۱۶ سالش است، پس به این نتیجه رسیدم که اگر می‌تواند این کار را بکند پس می‌تواند مدل هم بشود، اگر کاری است که دوست دارد انجام بدهد.»

اما کلوم با وجود اینکه مشوق آرزوها و بلندپروازی‌های دخترش است، اعتراف کرد که صنعت مد می‌تواند دشوار باشد و در ادامه افزود: «این صنعت فوق‌العاده است و من دوستش دارم و بیش از ۲۰ سال در آن بوده‌ام، اما کلی سفر دارد و متفاوت است.»

کلوم گفت: «باید آدم پرطاقتی باشی، به‌خصوص که زن باشی، باید خیلی پرطاقت باشی.»

همان ماه، لنی در اولین حضورش به‌ عنوان مدل، همراه مادرش روی جلد شماره ژانویه‌-فوریه ۲۰۲۱ مجله ووگ آلمان ظاهر شد و بعد در ژانویه، در هفته مد برلین روی صحنه آمد.

به‌ نوشته پیپل، این دختر ۱۷ ساله به‌تازگی روی جلد مجله گلمر آلمان ظاهر شده است، درست دو دهه پس از زمانی که مادرش در سال ۲۰۰۱، ستاره روی جلد این مجله شد.

کلوم در اشاره به موفقیت‌های دخترش گفت که لنی «عالی» پیش رفته و «تماشای او در این کارها فوق‌العاده است».

کلوم به مجله پیپل کفت: «کارش را که می‌بینم مات و مبهوت می‌مانم، به‌‌خصوص در اولین کاری که با او انجام دادم و حالا او تمامی کارها را خودش به‌تنهایی انجام می‌دهد، حتی اگر من آنجا باشم.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی