کانِلو آلوارِس؛ یک مبارزه با سه قهرمانی

کانِلو آلوارِس با شکست دادن حریف خود در یک نبرد به سه قهرمانی رسید

وقتی ضربه آلوارس چشم ساندرز را هدف گرفت. مبارز بریتانیایی نتوانست بیش از آن ادامه دهد و زنگ رینگ نواخته شد-AL BELLO/Getty Images via AFP

کانِلو آلوارِس با شکست دادن حریف خود در یک نبرد به سه قهرمانی رسید.

این بوکسور میان وزن مکزیکی و دارنده عناوین قهرمانی در وزن‌های مختلف، توانست با شکست حریف خود بیلی جو ساندرز، قهرمان جهانی WBA، WBC و WBO فوق سبک‌وزن شود.

اگرچه ساندرز هم خوب جنگید و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرد و شانه‌به‌شانه آلوارس جلو آمد، اما در نهایت نتوانست بعد از هشت راند مبارزه سنگین و نفس‌گیر، دوام بیاورد.

آلوارس با این پیروزی ابرستاره بوکس شد همان‌طور که خودش پیش‌بینی کرده و قولش را به هوادارانش داده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«همان‌طور که گفته بودم مبارزه در راند هفتم یا هشتم توسعه پیدا خواهد کرد، شد و چیزی که پیش‌بینی کرده بودم اتفاق افتاد؛ اما به‌دشواری که فکر می‌کردم نبود. آنجا متوجه شدم که آمادگی من خوب بود و هرروز هم بهتر از دیروز می‌شوم.»

آلوارس شش راند پیچیده را پشت سر گذاشت و تازه در راند هفتم بود که مشت‌هایش شروع کرد به گرفتن انرژی از ساندرز. سرعت و قدرت مشت‌های آلوارس بیشتر شد؛ اما ضربه نهایی در راند هشتم زده شد.

وقتی ضربه آلوارس چشم ساندرز را هدف گرفت. مبارز بریتانیایی نتوانست بیش از آن ادامه دهد و زنگ رینگ نواخته شد.

دور نهمی در کار نبود و ساندرز نتوانست به مسابقه برگردد و بعد از اعلام پیروزی حریفش به بیمارستان فرستاده شد. آلوارس گفت که فکر می‌کند استخوان گونه‌اش را شکسته باشد.

هفتاد هزار نفر این مسابقه را در استادیوم AT&T تماشا کردند که در نوع خودش رکوردی برای مسابقات داخلی آمریکا حساب می‌شود.

بیشتر از ورزش