در جستجوی گنج؛ ادای احترام دوشس کمبریج به مردم بریتانیا

کیت میدلتون نسخه‌هایی از کتاب جدیدش را به همراه نامه‌ای در سراسر بریتانیا جاسازی کرده است

پری‌های کتاب سازمانی متشکل از مردم سراسر جهان است که کتاب جاساز می‌کنند تا دیگران پیدا کنند و بخوانند - رویترز

کیت میدلتون نسخه‌هایی از کتابِ عکس جدیدش به نام «آرام باش: تک‌چهره‌هایی از ملت ما در سال ۲۰۲۰» را در سراسر بریتانیا جاسازی کرده است تا مردم آنها را پیدا کنند.

این کتاب که روز جمعه منتشر شد دربرگیرنده ۱۰۰ عکس از مردم سراسر بریتانیا است و هدف از انتشار آن نشان دادن تصویری جمعی از بریتانیا در دوران قرنطینه سراسری است.

به گفته نگارخانه ملی عکس‌های تک‌چهره، این عکس‌ها از میان ۳۱هزار عکس ارسالی دست‌چین شده است و میزان بازتاب احساسات و تجربه‌های از سرگذرانده در عکس نیز مبنای انتخاب بوده است.

در پیام توییتری مربوط به این کتاب آمده است:

بیایید شروع کنیم به جست‌وجو!

امروز به برنامه «پری‌های کتاب» پیوستیم تا نسخه‌هایی از کتاب «آرام باش» را در سراسر بریتانیا به شما تقدیم کنیم.

هر کتاب آراسته به چسبانه طلایی سازمان پریان کتاب و نواری طلایی است و نامه‌ای از دوشس نیز درون آن است.

دوک و دوشس کمبریج

کیت اوایل روز جمعه اعلام کرد جست‌وجوی گنج آغاز شده است زیرا نسخه‌هایی از این کتاب را در سراسر بریتانیا جاسازی کرده است. نامه‌ای از دوشس نیز همراه تمام این کتاب‌ها است.

پریهای کتاب هم با انتشار تصاویری از دوشس نوشت: خرسندیم که دوشس کمبریج جانی تازه به برنامه پری‌های کتاب داده است و خودش هم با جاساز کردن نسخه‌هایی از کتاب «آرام‌ باش» جزو پریان کتاب شده است! برای دنبال کردن فعالیت امروز، هشتگ #HSBookFairies را دنبال کنید.

 

پری‌های کتاب سازمانی متشکل از مردم سراسر جهان است که کتاب جاساز می‌کنند تا دیگران پیدا کنند و بخوانند و سپس در اختیار سایرین بگذارند.

همراه با اعلان این خبر فیلم کوتاهی هم انتشار یافت که در آن کیت، کت سرخ‌رنگ بلندی به تن دارد و نسخه‌ای از این کتاب را نزدیک آب‌نمایی در بیرون کاخ کنزینگتون می‌گذارد.

بنا به پیام توییتری دیگری، تمام داوران و افراد ۱۰۰ عکس نهایی نیز در مکان‌هایی که در نخستین قرنطینه سراسری امیدبخش آنها بوده‌اند نسخه‌هایی از این کتاب را خواهند گذاشت.

در این پیام توییتری آمده است: برای اینکه برنامه حالت خاص‌تری پیدا کند سازمان پری‌های کتاب، داوران عکس‌های کتاب «آرام باش» و حاضران در ۱۰۰ عکس نهایی نیز در مکان‌هایی که در نخستین قرنطینه سراسری امیدبخش آنها بوده‌ است نسخه‌هایی از این کتاب را می‌گذارند. در این کتاب ویژه که از امروز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد، مجموعه‌ای از عکس‌های منحصربه‌فردی به ثبت رسیده است.

سازمان پری‌های کتاب همچنین با انتشار عکس‌هایی از کیت که در آنها نسخه‌ای از کتاب را کنار آب‌نما می‌گذارد، به شرکت او در این اقدام جمعی خوش‌آمد گفت.

کیت که پشتیبان نگارخانه ملی عکس‌های تک‌چهره است برای ثبت زندگی مردم در دوران همه‌گیری طرح تدوین کتاب «آرام باش» را به اجرا در آورد.

تمام درآمد فروش این کتاب هم به موسسه خیریه مایند و نگارخانه ملی عکس‌های تک‌چهره تعلق می‌گیرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی