شاکی کوین اسپیسی در پرونده تعرض، ۱۰ روز فرصت افشای هویت دارد

«سی‌دی» در سال ۲۰۱۷ اسپیسی را به تعرض جنسی متهم کرد و ۴۰ میلیون دلار غرامت می‌خواهد

کوین اسپیسی اتهام تعرض جنسی را رد کرده است-ANGELA WEISS / AFP

قاضی پرونده تعرض جنسی ۴۰ میلیون دلاری (۲۸.۸میلیون پوندی) علیه کوین اسپیسی حکم داده که اگر شاکی هویت خود را فاش نکند، رسیدگی به آن پرونده متوقف خواهد شد.

مرد شاکی که میان عموم مردم با نام «سی‌دی» شناخته می‌شود، ستاره سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) را به سوء‌استفاده از او در سال‌های ۱۹۸۰، زمانی که ۱۴ ساله بود، متهم کرده است. آن‌ها در کلاس بازیگری اسپیسی در نیویورک با هم آشنا شده بودند.

قاضی لوئیس ای. کاپلان روز دوشنبه (۳ مه) حکم داد که ‌سی‌دی که بیش از ۴۰ میلیون دلار غرامت از اسپیسی خواسته است، نمی‌تواند در روند رسیدگی به پرونده ناشناس باقی بماند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاپلان گفت که حریم خصوصی سی‌دی بر دادرسی علنی ارجح نیست و ناشناس ماندن او می‌تواند موجب پیش‌داوری نسبت به دفاعیه اسپیسی شود.

این قاضی افزود، وکلای سی‌دی ادعا می‌کنند که ذکر نام موکلشان می‌تواند به اختلال استرس پس از سانحه منجر شود، اما این از عواقب اجتناب‌ناپذیر روند بررسی پرونده است.

وی همچنین گفت که ناشناس بودن سی‌دی می‌تواند از آمدن افرادی که اطلاعاتی به نفع کوین اسپیسی دارند، جلوگیری کند.

به وکلای سی‌دی ۱۰ روز فرصت داده شده است تا نام وی را برای ادامه روند رسیدگی فاش کنند.

«سی‌دی» جزو اولین کسانی بود که در سال ۲۰۱۷ اسپیسی را به تعرض جنسی متهم کرد. او در مقاله‌ای در مجله «والتر» توضیح داد که آن‌ها زمانی که او ۱۲ ساله بوده با هم آشنا شدند و از ۱۴ سالگی‌اش با هم رابطه جنسی داشتند.

کاپلان اظهار کرد که سی‌دی فرد ناشناس مقاله‌ مجله والتر است و از دهه ۱۹۹۰ با چند نفر در مورد ادعاهای خود صحبت کرده است.

قاضی همچنین گفت: «شواهد نشان می‌دهند که سی‌دی آگاهانه و مكررا خطر درز هویت واقعی خود از طریق این افراد را به جان خریده است.»

اسپیسی همه اتهام‌های سوء‌استفاده را رد کرده است.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر