قرارداد پائولو دیبالا هنوز باطل نشده است

دو باشگاه هنوز در تلاشند تا مشکل حقوق تصویری این بازیکن را حل کنند

MARCO BERTORELLO / AFP

انتظار می‌رود امروز تاتنهام هاتسپر قرارداد جووانی لو سلسو و رایان سسنیون را منعقد کند ولی برای بستن قرارداد پائولو دیابلو تا آخرین مهلت انجام نقل و انتقالات است، زمانی نمانده است.

هاتسپر تا این لحظه با شرایط دیابلا موافقت کرده و اوایل هفته با پیشنهادی از باشگاه یوونتوس موافقت خود را اعلام کرده است، اما بزرگترین مانع این قرارداد هنوز باقی مانده است که حل کردن مشکل حق تصویر است.

مربی جدید یوونتوس، مائورو ماریتزیو، اضافه شدن دیابلا را جزو نیازهای فصل پیش رو پنداشته و ایندیپندنت می‌داند، که باشگاه عقیده دارد برای راحت‌تر پیمودن مابقی بازار نقل و انتقالات این ماه، به این بازیکن، نیاز حیاتی دارد.

آنها تا این لحظه سر قیمتی با تیم ملی آرژانتین به توافق رسیده‌اند و به تاتنهام در تحقیق این موضوع کمک می‌کنند، که آیا این امکان توافق برای این هزارتوی حقوق تصویری - که در مالکیت استار ایمیج کمپانی مستقر در مالتا است- بعد از رقابت‌های بازار نقل و انتقالات وجود دارد.

منابع مطلع نسبت به مذاکرات می‌گویند قیمت مصالحه برای حق تصویر دیابلا به طرز چشمگیری کمتر از رقم ۴۰ میلیون پوندِ نقل شده در روزنامه‌های ایتالیایی است.
تیم یوونتوس نگران است که پیچیدگی کامل این قرارداد، شانس‌های این خرید را تا پایان مهلت نقل و انتقالات، از بین ببرد.

منبعی که در جلسه ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه حضور داشته، عبارت «به دار آویخته توسط نخ» را بکار برده است.

انتظار می‌رود تست پزشکی لسلسو، هم تیمی دیابلا در تیم ملی، امروز (پنجشنبه) در لندن به پایان برسد.

آخر وقت چهارشنبه، سرانجام رئال بتیس پیشنهادی را از تاتنهام پذیرفت و پیشنهاد حدود ۵۵ میلیون پوند را ارزشمند پنداشت. این بازیکن ۲۳ ساله بالاخره به‌عنوان بازیکن قرضی ولی با اجبار به خرید به این تیم پیوست. هدف از این پیوستن کمک به طرف اسپانیایی برای کاهش قیمت اعلام شده توسط باشگاه سابقش پاری سن ژرمن بود.

باشگاه همچنان توقع دارد که در ساعات آتی قرارداد نوجوان تیم فولام، رایان سسنیون را نهایی کند.

بعد از هفته‌ها مذاکره فولام با رقم ۲۰ میلیون پوند بعلاوه جاش اونوما ثمره آکادمی تاتنهام، موافقت کرد.

با توجه به امضای قرارداد ۵۵.۴ میلیون پوندی تانگی دومبله و ۱۰ میلیون پوندی جک کلارک در شروع فصل نقل و انتقالات، رقم هزینه تابستانی تاتنهام، با امضای قراردادهای لوسلسو و سسنیون، از مرز ۱۰۰ میلیون پوند فراتر می‌رود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از ورزش