بیانسه و میشل ویلیامز حتی هنگام زایمان هم کنار کلی رولند بودند

به گفته کلی رولند، بیانسه و میشل ویلیامز از طریق برنامه زوم شاهد زایمانش بودند

کلی رولند، بیانسه و میشل ویلیامز با تشکیل گروه «دستنیز چایلد» در دهه ۱۹۹۰ وارد عرصه موسیقی شدندـ Robert Hoetink/shutterstock

کِلی رولند فاش کرد که بیانسه و میشل ویلیامز در ماه ژانویه از طریق برنامه زوم شاهد به دنیا آمدن فرزند دومش بودند.

تینا نُلز، مادر بیانسه، نیز برای تماشای به دنیا آمدن نوآ جان در روز ۲۱ ژانویه به اعضای سابق گروه «دِستِنیز چایلد» پیوست.

خواننده ترانه «زمانی که عشق غالب می‌شود»  (When Love Takes Over) در برنامه تلویزیونی پیپل گفت: «با زوم همه خانواده دور هم جمع شدیم.»

«به دنیا آمدن نوآ را دیدند. قشنگ بود.»

ستاره فیلم «کار» (Work)، بیانسه و ویلیامز را خاله‌های «محشر، محشر، محشری» خواند که برای دیدن نورسیده‌اش به دیدار او شتافتند و این نشان می‌دهد رابطه این سه نفر همچنان صمیمانه است.

او گفت: «فورا برای دیدنش آمدند.»

رولند در ماه فوریه هم از جایگاه مهم این زنان در زندگی‌اش گفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «سرگرمی امشب» (Entertainment Tonight) گفت: «راستش را بخواهید دخترها تازگی‌ها این جا در خانه من بودند و بچه را دیدند، انگار درست یک تکه دیگر از قلبم... دوستی با میشل و بِی نعمت بزرگی است.»

او در توصیف پایداری ارتباط‌شان در گذر سال‌ها گفت: «واقعا نعمتی بوده و علت هم این است که مدت زیادی است همدیگر را می‌شناسیم، وگرنه راستش را بخواهید این صنعت دوستی‌آفرین نیست.»

او سپس با لحنی احساساتی گفت: «خیلی از آن‌ها ممنونم، این دو نفر چشم و چراغ زندگی من هستند. نه به دلیل همکاری، بلکه به خاطر دوستی و روابط خواهرانه‌مان. دارید اشکم را در می‌آورید.»

رولند که مادر تایتان جوئل ۶ ساله هم هست، سال گذشته اعتراف کرد که مقایسه با بیانسه باعث «آزارش می‌شد».

او وقتی کارشناس برنامه آوازخوانی استرالیا بود، در همدردی با یکی از شرکت‌کنندگان که احساس می‌کرد تحت‌الشعاع برادر بزرگ‌ترش قرار گرفته است، گفته بود: «کاملا احساست را درک می‌کنم. می‌توانی تصور کنی با بیانسه در یک گروه باشی؟ تمام مدت با افکار آزاردهنده باعث شکنجه خودم می‌شدم.»

این خواننده ۴۰ ساله در ادامه گفت همیشه پیش خودش فکر می‌کرده است: «نباید این لباس را بپوشم برای این‌که می‌گویند شبیه لباس‌های بیانسه است، یا نباید این ترانه را بخوانم چون شبیه ترانه‌های بیانسه است. ولی به هر حال مقایسه می‌کنند.»

او درباره مقایسه شدن با بیانسه گفت ده سال تمام بی‌آن‌که دم بزند احساس می‌کرد «به مخمصه افتاده است» و اگر بگوید آزار ندیده، «دروغ» گفته است.

© The Independent

بیشتر از زندگی