جی زی، بیانسه و بچه‌داری در دوران کرونا

جی زی در مصاحبه‌ای نادر از نحوه بزرگ کردن فرزندانش سخن می‌گوید

 جی زی و همسرش بیانسه در جشن گالا، ۲۰۱۵ نیویورک-Mike Coppola /Getty Images via AFP

«جی زی» در یک مصاحبه نادر ضمن اشاره به نحوه تربیت کردن سه فرزندش با بیانسه، از اهمیت ایجاد یک «محیط پر محبت» برای کودکان سخن گفته است.

جی زی ۵۱ ساله که با همسرش بیانسه یک کودک نه ساله به نام «بلو آیوی» و دو فرزند دوقلو به نام‌های «سیز» و «رومی کارتر» دارد، در یک مصاحبه با ساندی تایمز درفضای مجازی «زوم»، گفت که ضمن پرورش فرزندانش اجازه می‌دهد آن‌ها افرادی مستقل بار بیایند. 

این خواننده رپ افزود: «می‌دانید، حس دوست داشته شدن یکی از مهم‌ترین نیازهای کودک است؛ نه اینکه بگویید این تجارت ماست که به تو واگذار خواهم کرد و اینکه من تو را می سازم.»

او گفت:«اگر فرزندم نخواهد وارد دنیای موسیقی یا ورزش بشود، چه؟ هیچ نظری در این مورد ندارم. اما تا جایی که احساس کند دوست داشته و حمایت می‌شود، فکر می‌کنم هرچیزی ممکن است.»

هرچند جی زی تایید کرد که فرزندانش نمی‌توانند با توجه به شهرت او و همسرش یک زندگی کاملا عادی داشته باشند، اما گفت هدف ایجاد یک «محیط محبت‌آمیز» برای آن‌هاست تا بتوانند راه زندگی‌شان را پیدا کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «تنها مطمئن شوید که برایشان یک محیط پرمحبت ایجاد کرده‌اید و این که خودشان در آینده می‌خواهند چه بشوند. برای ما انسان‌ها آسان است که بخواهیم فرزندانمان کارهای مشخصی بکنند، اما ما (در این مورد) هیچ نظری نداریم. تنها راهنمای آن‌ها هستیم.»

هرچند جی زی و همسرش گفته‌اند از هر کار و تخصص مورد علاقه فرزندانشان در آینده حمایت خواهند کرد، اما فرزند ارشد آن‌ها از هم اکنون پا جای پای والدینش می‌گذارد. او دومین کودک کم سن وسالی کودکی است که در ماه مارس جایزه بهترین ویدیوی موسیقی «گِرَمی» را برای کارش روی ترانه مادرش «براون اسکین گِرل» (دختر پوست قهوه‌ای) ربود.

جی زی در اشاره به اهداف خودش در زندگی، به مزاح گفت که هدف عمده‌اش همپایی با کودکانش است. او گفت مرتبا ورزش می‌کند تا «تنها بتواند حین دویدن روی چمن به آن‌ها برسد»؛ «کاری که با بزرگ شدن «بلو آیوی» دشوارتر می شود!» 

در جریان مصاحبه، جی زی همچنین در مورد گذراندن دوره قرنطینه کووید-۱۹ با خانواده‌اش افشا کرد که در آغاز، آن دوران اوقاتی برای همبستگی اعضای خانواده بوده است.

او در یادآوری آن روزها گفت: «در ابتدا اوقاتی برای دور هم نشستن، برقراری ارتباط و تمرکز روی با هم بودن خانواده و استفاده از این فرصت برای یادگرفتن هرچه بیشتر در مورد یکدیگر بود. اما بعد، با گذشتن زمان می‌گفتیم: بسیار خوب، زندگی عادی در شرایط جدید چیست؟»

اما به‌رغم بی‌اطمینانی در مورد آینده و «شرایط جدید زندگی عادی»، از جمله این که چه زمانی خواهد توانست کنسرت زنده بدهد، جی زی با تاکید روی اهمیت خانواده آن را «شالوده زندگی افراد» خواند. 

گفته‌های جی زی به دنبال انتشار یک ویدیوی خانوادگی در ماه ژانویه توسط بیانسه منتشر شده است که نشان می‌داد بیانسه، همسر، و سه کودکشان سال نو مسیحی را جشن گرفته‌اند.

او در زیر آن کلیپ که شامل لحظاتی از سال ۲۰۲۰ بود، نوشت:«به خودتان اجازه لذت بردن بدهید. لحظاتی که با عزیرانتان می‌گذرانید، باارزش است.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی