بازداشت سارقان سگ‌های لیدی گاگا

پلیس می‌گوید آن‌ها اعضای یک گروه تبهکار هستند

لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی-CAROLINE BREHMAN / POOL / AFP

پلیس لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا، پنج نفر را به ارتباط داشتن با تیراندازی به مراقب سگ‌های خانگی لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی و سرقت دو بولداگ فرانسوی مورد علاقه او، متهم کرد.

رسانه‌های آمریکایی، پنجشنبه شب از قول اداره پلیس شهر لس‌آنجلس گزارش دادند که سه نفر از پنج متهم به تیراندازی به سمت رایان فیشر و سرقت سگ‌های لیدی گاگا، بازداشت شده‌اند.

به گزارش ای‌بی‌سی، مسئولان معتقدند فیشر به دلیل آن که برای این چهره مشهور دنیای موسیقی کار می‌کرد هدف قرار نگرفته، بلکه انگیزه مهاجمان، ارزش بالای سگ‌ها بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ماه فوریه، دو مرد به مسئول نگهداری از سگ‌های لیدی گاگا که سه سگ او را برای قدم زدن بیرون برده بود، نزدیک شدند و تلاش کردند تا سگ‌ها را با خود ببرند. بعد از یک بگومگوی مختصر، فیشر هدف گلوله قرار گرفت و سارقان همراه با دو سگ‌، از محل دور شدند. فیشر برای درمان به بیمارستان منتقل شد و نجات یافت.

اندکی بعد، یک نفر سگ‌های سرقتی را به اداره پلیس بازگرداند.

بنا به گزارش پلیس، زنی که در همان ماه فوریه سگ‌ها را پیدا کرده و به پلیس تحویل داده، در ماجرا دخالتی نداشته اما گفته است که با یکی از سارقان به نام جیلین وایت، نسبت دارد.

جیمز جکسون ۱۸ ساله، جیلین وایت ۱۹ ساله و لافایت ویلی ۲۷ ساله، سه متهم بازداشت شده پرونده، روز پنجشنبه تفهیم اتهام شدند؛ اتهام آن‌ها، اقدام به قتل و سرقت اعلام شده است. پلیس می‌گوید که آن‌ها اعضای یک گروه تبهکار هستند. دو نفر دیگر به نام‌های هارولد وایت ۴۰ ساله و جنیفر مک براید ۵۰ ساله نیز به اتهام همدستی با متهمان پس از ارتکاب به جرم بازداشت شدند.

بیشتر از زندگی