ملانیا ترامپ این روزها چه می‌کند؟

سه تن از افرادی که ملانیا ترامپ را کنار رئيس‌جمهور سابق دیده‌اند می‌گویند «خوشحال و آرام» بوده است

ملانیا ترامپ و همسرش دونالد ترامپ، بانوی اول و رئیس‌جمهور سابق آمریکا-MANDEL NGAN / AFP

ملانیا ترامپ ظاهرا بعد از ترک کاخ سفید «خوشحال و در آرامش» به زندگی ادامه می‌دهد و به گفته افراد نزدیک به بانوی اول سابق، سعی می‌کند توجهی را به خود جلب نکند.

سی‌ان‌ان‌ روز چهارشنبه، ۲۸ آوریل، گزارش داد: «در واقع زندگی، برای خانم ترامپ در مارالاگو خیلی هم متفاوت از ۴ سال زندگی در واشینگتن دی‌سی نیست، زیرا در آن‌جا هم سعی کرده بود از مرکز توجه‌ها دور بماند.»

ملانیا ترامپ عاشق اقامتگاه جنوب فلوریدا است، جایی که اکنون خانواده ترامپ آن‌جا زندگی می‌کنند. او دوست ندارد توجه‌ها را به خود جلب کند کما این‌که در ماه‌های اخیر، شاهد حضور رسمی‌ بانوی اول سابق نبوده‌ایم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش سی‌ان‌ان، به‌رغم نگه داشتن دفتری با کارمندان و مهر دفتر ریاست‌جمهوری، او «همواره به هر کاری در هر زمان که بخواهد می‌پردازد و خود را به وظایف معمول بانوی اول محدود نمی‌کند».

سه تن از افرادی که ملانیا ترامپ را هنگام حضور برای صرف شام کنار رئيس‌جمهور سابق دیده‌اند او را «خوشحال و در آرامش» توصیف کرده‌اند و گفتند که مرتب به سایر افراد حاضر سر میز شام لبخند زده و برایشان دست تکان داده است.

در طول روز، او اغلب به اسپای واقع در مارالاگو می‌رود تا از خدمات آن‌جا استفاده کند و گاهی اوقات، حتی روزی دو بار به آن‌جا سر می‌زند.

یکی از افراد نزدیک به این زوج به سی‌ان‌ان گفت: «حضور خانم ترامپ در مارالاگو اصلا احساس نمی‌شود. او به گپ‌ با افراد مشغول نمی‌شود و به ندرت با کارمندان همسرش کار دارد.»

هنگام عصر هم او با بارون، پسر ۱۵ ساله‌شان، وقت می‌گذراند و اگر آقای ترامپ نباشد، اغلب با والدین خود شام صرف می‌کند.

ملانیا ترامپ بعد از مراسم تحلیف آقای ترامپ در سال ۲۰۱۷، چندین ماه به زندگی در برج ترامپ در منهتن نیویورک ادامه داد و هنگام اقامت در کاخ سفید نیز اتاق‌هایی مجزا برای خود داشت.

در گزارش ماه دسامبر سی‌ان‌ان همچنین آمده بود خانم ترامپ تمایل زیادی به ترک کاخ سفید دارد و «فقط می‌خواهد به خانه برگردد».

بر خلاف او، همسرش از زمان ترک قدرت در ژانویه تاکنون، چندین ‌بار در مصاحبه‌های رسانه‌ای شرکت کرده و در مراسم‌ها حضور داشته است.

© The Independent

بیشتر از زندگی