دونالد ترامپ: صد در صد به رقابت مجدد در انتخابات فکر می‌کنم

ترامپ خود را «پدر واکسن»‌ نامید و گفت که در کارزار مقابله با همه‌گیری کرونا و واکسیناسیون سراسری، باید به او اعتبار بیشتری تعلق گیرد

دونالد ترامپ، در مصاحبه با شبکه خبری فاکس گفت که بیش از هر زمان دیگری به کشور آمریکا «متعهد» است- ALEX EDELMAN / AFP

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، روز پنجشنبه ۲۹ آوریل، در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس در پیامی روشن از قصد خود برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا خبر داد.

او در مصاحبه تازه‌اش گفت:‌ «صد در صد به رقابت مجدد در انتخابات فکر می‌کنم.» او وعده داد که در این نبرد «بسیار موفق» خواهد بود.

آقای ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا از رقیب دموکرات خود، جو بایدن، شکست خورد و در ژانویه ۲۰۲۱ کاخ سفید را به او تحویل داد. اکنون ۱۰۰ روز از ریاست‌جمهوری بایدن گذشته است و او روز چهارشنبه در کنگره آمریکا به مناسبت صدمین روز کاری خود به عنوان رئیس‌جمهور، سخنرانی کرد.

بایدن در این سخنان اولین ماه‌های ریاست‌جمهوری خود را همراه با «بحران و فرصت»‌ توصیف کرد و بهبود اقتصادی پس از شکست بحران همه‌گیری کرونا را وعده داد.

دونالد ترامپ، در مصاحبه با شبکه خبری فاکس گفت که بیش از هر زمان دیگری به کشور آمریکا «متعهد» است. او خطاب به حامیانش گفت که به کارزار «آمریکا را دوباره باعظمت کنیم» ایمان داشته باشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دونالد ترامپ پس از ترک کاخ سفید در تاریخ ۲۰ ژانویه، همزمان با سوگند ریاست‌جمهوری جو بایدن، به اقامتگاه خود در ایالت فلوریدا رفت و از آن زمان در آنجا ساکن است.

ترامپ در گفت‌وگوی اخیر، خود را «پدر واکسن»‌ نامید و گفت که در کارزار مقابله با همه‌گیری کووید-۱۹ و واکسیناسیون سراسری، باید به او اعتبار بیشتری تعلق گیرد.

ترامپ همچنین در این گفت‌وگو از سیاست مالیاتی و مهاجرتی دولت جو بایدن انتقاد کرد و گفت: «سیاست مهاجرتی بایدن در مرز مکزیک، در حال نابود کردن کشور است.»