کِیت هادسون: «دوست دارم برهنه باشم»

فروش آن شماره مجله ممنوع شد

Ilya S. Savenok / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

کیت هادسون گفته است از این که هجده سال پیش برای مجله «این استایل» عکس برهنه انداخته پشیمان نیست. او می گوید فروش این شماره، در فروشگاه ها ممنوع شد. 

در سال ۲۰۰۱، یک سال پس از بازیگری در فیلم «تقریبا مشهور»، عکس هادسون که برهنه روی روتختی سفیدی خوابیده بود، روی جلد این مجله به چاپ رسید.

هادسون به مناسبت بیست و پنجمین سالروز نشریه «این استایل» در این ماه، در ویدئویی در اینستاگرام مجله درباره این عکس «جنجالی» صحبت می کند.

هادسون در این ویدئو، در حالی که این شماره مجله را در دست دارد می گوید: «این شماره در بعضی فروشگاه ها و موسسات منع شد، چون نامناسب تلقی شد».

او در ادامه به شوخی گفت: «مهم نیست؛ ما همه شماره های مجله را فروختیم!»

او مادر سه فرزند است که آخرین آن ها در ماه اکتبر از دوست پسرش «دنی فوجی کاوا» متولد شد. او می گوید در برهنگی راحت است و «چندان دلیلی لازم نیست» که لباس هایش را در بیاورد. 

او در مصاحبه با این نشریه که تاکنون هشت بار روی جلد آن ظاهر شده گفت: «مردم هرچه دلشان می خواهد بگویند. دوست دارم برهنه باشم. همیشه دوست داشته ام».

ستاره فیلم «چطور ظرف ده روز ازدست مردی خلاص شوید» در مورد زندگی در چهل سالگی گفت مردم به مناسبت تولد من در ماه آوریل مرتبا از او می پرسند چه احساسی دارد. 

او گفت: «اصلا به آن فکر نکردم. این فقط  یک سن است، و فکر می کنم سن خوبی است. در مرحله ای از زندگی هستید که کمی عقل پیدا کرده اید. خوب است سن و سالی از آدم گذشته باشد. و می دانید؟ من الان آدم خوش خلق تری هستم تا آن موقع».

در جای دیگری از مصاحبه، هادسون درباره نخستین باری که برای روی جلد «این استایل» در سال ۱۹۹۶ ظاهر شد، صحبت کرد.

او گفت: «وقتی شانزده ساله بودم، یک روز از مدرسه به خانه آمدم و دیدم دارند از مادرم [گلدی هان] عکس می گیرند. متوجه نشدم این عکس ها برای مجله «این استایل» است. آن ها از من خواستند چند عکس با مادرم بگیرم. همه چیز آرام و راحت بود. بعدا فهمیدم یک از آن عکس ها قرار است روی جلد مجله چاپ شود».

او همچنین به اهمیت این که بازیگران بتوانند آزادی ورود به صنایع دیگری جز هنرپیشگی را داشته باشند، اشاره کرد.

هادسون درسال ۲۰۱۳ با همکاری دو کارآفرین، دان رِسلِر و اَدَم گُلدبِرگ، شرکت آنلاین «فبلتیکس» را برای لباس های ورزشی زنانه به راه انداخت. به گزارش مجله «فوربز»، ارزش این شرکت اکنون بالغ بر 250 میلیون دلار است و با «کلی رولند» خواننده و «مدی زیگلر» رقصنده، همکاری می کند.

هادسون به نشریه «این استایل» گفت: «امروز یک ستاره سینما دیگر تنها ستاره سینما نیست؛ یک سلبریتی است. چند سال پیش، اگر بازیگر در یک آگهی جز تولیدات زیبایی شرکت می کرد، به معنی آن بود که کارش تمام شده و به پایان خط رسیده است. اما امروز دیگر اینطور نیست. حالا ما در مورد زندگیمان تصمیم می گیریم، و زمان، زمان کارآفرینی است. در زمینه کسب و کار زنان همه کار می توانند بکنند».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی