یووه با پیرلو در شرایط بحرانی قرار دارد

تیم یونتوس، در فینال رقابت‌های کوپا ایتالیا یا همان جام حذفی ایتالیا یک بازی حساس در پیش رو دارد و این شاید آخرین شانس پیرلو برای ماندن روی نیمکت بیانکونری باشد

کریستیانو رونالدو مهاجم و آندره پیرلو مربی تیم فوتبال یوونتوس - Marco BERTORELLO / AFP

در حالی که رقابت‌های سری آ ایتالیا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، احتمال قهرمانی اینتر از دیگر تیم‌های بالای جدول بیشتر است؛ حتی با این که آن‌ها در آخرین بازی خود مقابل ناپولی، مساوی کردند اما هنوز اختلاف امتیازشان با تیم دوم جدول یعنی میلان، ۹ امتیاز است.

تیم یوونتوس نیز کماکان به روند ضعیف خود در این فصل ادامه می‌دهد. آن‌ها در یک بازی حساس و مهم در هفته سی و یکم رقابت‌های سری آ مقابل تیم آتالانتا، که خود به دنبال تصاحب رتبه سوم و کسب سهمیه است، قرار گرفتند و در روزی که به دلیل آسیب‌دیدگی، رونالدو را در اختیار نداشتند، بازی را یک بر صفر به آتالانتا واگذار کردند و امیدهایشان برای کسب رتبه سوم، بازهم کمرنگ‌تر شد.

این در حالی است که کارشناسان معتقدند حضور رونالدو در این مسابقه هم نمی‌توانست به تیم یووه کمک شایانی کند. بازی‌های ضعیف در این فصل از رقابت‌ها، فقط مربی این تیم یعنی آندره پیرلو را نشانه رفته، موج انتقادات به سوی او روانه شده و مشکلات تاکتیکی، مهمترین دلیل این شکست‌ها اعلام شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به نظر می‌رسد همین روزها است که کار پیرلو با تیم فوتبال یوونتوس، به پایان برسد و حالا از الگری، سرمربی سابق و موفق یووه، به عنوان جانشینی وی نام برده می‌شود. از طرفی، با توجه به اخراج مورینیو از تاتنهام، حضور این مربی در یووه نیز می‌تواند جذاب باشد. او با رونالدو و آلوارو موراتا ارتباط بسیار خوبی دارد و زمانی که سرمربی رئال مادرید بود، با حضور این دو مهاجم توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. مورینیو در سری آ ایتالیا هم سابقه خوبی دارد و به همراه اینتر، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز شده است.

تیم یونتوس، در فینال رقابت‌های کوپا ایتالیا یا همان جام حذفی ایتالیا یک بازی حساس در پیش رو دارد و این شاید آخرین شانس پیرلو برای ماندن روی نیمکت بیانکونری باشد. حضور رونالدو، ستاره پرتغالی، نیز احتمالا به کسب این قهرمانی گره خورده باشد و او پس از پایان رقابت‌ها، در تابستان آینده برای ماندن در یووه تصمیم خواهد گرفت.

آلولرو موراتا نیز مانند رونالدو از وضعیت کنونی تیم ابراز نارضایتی کرده‌ و او نیز ممکن است در تابستان، تورین را به مقصد دیگری ترک کند.

دیبالا، هافبک آرژانتینی یووه، هم که در این فصل، بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت تماشا کرده، تصمیم به ترک باشگاه گرفته است و سران باشگاه، هنوز برای قرارداد جدید با وی به توافق نرسیده‌اند و گفته می‌شود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شدت در پی جذب این بازیکن تکنیکی است.

تیم یووه، با شکست مقابل آتالانتا، با ۶۰ امتیاز خود را در مکان چهارم جدول می‌بیند و تیم ناپولی نیز در صورت نتیجه‌ نگرفتن آن‌ها در بازی‌های آینده، جایگاه یووه را تصاحب خواهد کرد.

بیشتر از ورزش