ترس از دست دادن هری کین برای مورینیو در دیدار پایانی مقابل سیتی

کین مهم‌ترین بازیکن تاتنهام در این فصل از رقابت‌ها است و مورینیو علاقه‌ای به استفاده از گرت بیل به جای او را ندارد

هری کین مهاجم تیم فوتبال تاتنهام - PETER POWELL / POOL / AFP

تنها شانس‌های مورینیو و تاتنهام برای کسب جام ممکن است در یک لحظه و به آسانی از بین برود. تاتنهام تا این جای کار نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآورده کند و اولین شخصی که مورد اتهام قرار خواهد گرفت سرمربی تیم خواهد بود.

تنها جایی که مورینیو می‌تواند در این فصل اعاده حیثیت کند، فینال مسابقات جام اتحادیه انگلستان یا به عبارتی همان مسابقات لیگ کاپ است که هفته آینده باید مقابل تیم قدرتمند و آماده این روزهای فوتبال اروپا یعنی منچسترسیتی برگزار کند. تیم فوتبال تاتنهام در آغاز هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلستان به مصاف تیم فوتبال اورتون و یاران کارلتو رفت. این بازی که به میزبانی اورتون و در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار می‌شد برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود.

آخرین رویارویی این دو تیم به رقابت آنها در جام حذفی برمی‌گردد که تیم اورتون موفق شد در وقت‌های اضافه ۵ بر ۴ از سد تاتنهام عبور کند و مورینیو برای جبران آن شکست و تلاش برای بهبود جایگاهشان در لیگ جزیره و به دست آوردن سهمیه اروپایی برای فصل بعد پا به این مسابقه گذاشت. تیم اورتون نیز وضعیت مشابهی مانند تاتنهام داشت و آنها که در میانه جدول قرار دارند به دنبال راهی بودند تا جایگاه خودشان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دیدار نیز مانند دیگر مسابقات این دو تیم بسیار زیبا و دیدنی برگزار شد و در ابتدا هری کین بود که توانست روی اشتباه مدافعان اورتون خیلی زود تیمش را پیش بیندازد، اما طولی نکشید و چند دقیقه بعد تیم میزبان توانست توسط سیگوردسون از روی نقطه پنالتی دروازه تاتنهام را باز کند و کار به تساوی کشیده شد. نیمه دوم  بازی نیز همانند نیمه اول پرهیجان پیگیری شد و یاران آنچلوتی بازی را در اختیار داشتند و موفق شدند در دقیقه ۶۲ بازهم توسط مهاجم ایسلندی خود، سیگوردسون، به گل دوم برسند. در ادامه تیم میزبان عملکرد بهتری داشت اما بازهم اشتباه مدافعان اورتون در دفع توپ کار دست این تیم داد و هری کین آماده گل دوم تیم خودش را در این بازی به ثمر رساند و مانع از یک شکست دیگر برای مورینیو شد و بازی با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید.

اما بدترین خبر برای هواداران این تیم مصدومیت دوباره هری کین است که در اواخر بازی به دلیل برخوردی که با مدافع حریف داشت از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. آقای گل مسابقات لیگ جزیره با ۲۱ گل زده حالا شاید نتواند در حساس‌ترین دیدار این تیم در این فصل از رقابت‌ها، در فینال مسابقات لیگ کاپ یا جام اتحادیه تیمش را همراهی کند.

او که لنگ‌لنگان و با ناراحتی زمین مسابقه را ترک می‌کرد هنوز نسبت به مصدومیتش صحبت نکرده است و مشخص نیست میزان مصدومیت او به چه اندازه‌ای بوده است. کین مهم‌ترین بازیکن تاتنهام در این فصل از رقابت‌ها است و مورینیو علاقه‌ای به استفاده از گرت بیل به جای او را ندارد.

تیم فوتبال تاتنهام پیش از مسابقه مقابل سیتی باید روز سه‌شنبه نیز مقابل تیم ساتهمپون قرار بگیرد و شاید این روزها آخرین لحظات حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام باشد. مطمئنا قهرمانی در مسابقات لیگ کاپ می‌تواند حضور او در فصل بعدی را در تیم تاتنهام تضمین کند که با وجود تیم آماده سیتی در فینال، قهرمانی برای تاتنهام دور از ذهن است.

بیشتر از فوتبال