یکی از وارثان گوچی آل پاچینو را «چاق، کوتاه‌ و زشت» خواند

آل پاچینو در فیلم «خانه گوچی» نقش آلدو گوچی را بازی می‌کند

آل پاچینو، هنرپیشه آمریکایی- Tolga AKMEN / AFP

یکی از وارثان امپراتوری مد گوچی مدعی شده است که آل پاچینو، «چاق‌تر، کوتاه‌تر و زشت‌تر» از آنی است که در فیلم جدید گوچی که لیدی گاگا هم در آن حضور دارد، بازی کند.

در فیلم «خانه گوچی»، لیدی گاگا نقش پاتریزیا رجیانی، جنایتکاری مسحورکننده و فریبا، را بازی کند که برای توطئه‌چینی قتل شوهرش، مائوریتزیو گوچی، که در این فیلم آدام درایور نقشش را بازی خواهد کرد، ۱۶ سال به زندان افتاده است.

در این فیلم پرستاره که به کارگردانی ریدلی اسکات ساخته شده است، جرد لتو، سالما هایک و جرمی آیرونز هم بازیگران مکمل هستند.

آل پاچینو در این فیلم نقش آلدو گوچی را بازی می‌کند که امپراتوری گوچی را از پدر بنیانگذار آن، گوچیو گوچی به ارث برد و آن را به یک نشان تجاری بین‌المللی تبدیل کرد.

پاتریزیا گوچی، یکی از فرزندان گوچیو گوچی، در مصاحبه‌ای جدید، از اسکات و بازیگران فیلم خواسته است تا به میراث گوچی بیشتر احترام بگذارند. او به طور خاص به بازیگران مشخصی در این فیلم اشاره کرد که به اعتقاد او، از نظر ظاهری به کسانی که قرار است نقششان را بازی کنند، شبیه نیستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گوچی به آسوشیتدپرس گفت: «پدربزرگ من مانند همه گوچی‌ها مرد بسیار زیبایی بود و قدی بسیار بلند و چشمانی آبی و زیبا داشت. قرار است آل پاچینو نقش او را بازی کند؛ در حالی که او خیلی قد بلند نیست و تصویری که از او منتشر شده است، او را چاق، کوتاه قد، با آفتاب‌سوختگی زیاد و واقعا زشت نشان می‌دهد. شرم‌آور است؛ زیرا او اصلا به پدربزرگ من شبیه نیست.»

گوچی همچنین از انتخاب لتو که قرار است نقش پائولو گوچی را بازی کند، هم ابراز نگرانی کرده است. گوچی درباره تیپ ظاهر لتو در فیلم که موهای نامرتب دارد، گفت: «وحشتناک است! من هنوز احساس آزردگی می‌کنم.»

علاوه بر این، گوچی ادعا کرد که فیلمسازان این فیلم «برای سودجویی هالیوودی هویت یک خانواده را می‌دزدند.» وی افزود: «خانواده ما دارای هویت و حریم خصوصی است. ما می‌توانیم در مورد همه‌چیز صحبت کنیم، اما یک مرزی وجود دارد که نمی‌توان از آن عبور کرد.»

در ماه مارس، پاتریزیا ریجیانی هم از لیدی گاگا انتقاد کرد که چرا قبل از بازی در فیلم، با او ملاقات نکرده است.

در مورد ریجیانی واقعی و داستان زندانی شدن او می‌توانید در اینجا بیشتر بخوانید.

فیلم «خانه گوچی»، ۲۴ نوامبر در سینماها اکران می‌شود.

© The Independent

بیشتر از فیلم