انتشار عکس برهنه راشل هیومز بر جلد مجله سلامت زنان 

هیومز از مثبت‌اندیشی درباره اندام خود حرف می‌زند

Daniel LEAL-OLIVAS / AFP

راشل هیومز با برهنه حاضر شدن بر جلد مجله سلامت زنان، از این‌که چگونه مادر شدن به اعتماد به نفس او نسبت به اندام خویش کمک کرده است، صحبت کرد.

این خواننده و مجری تلویزیون که دو دختر از همسر خویش ماورین هیومز دارد، توضیح داد که چگونه اکنون بیش از هر زمان دیگری از اندام خود راضی و خوشحال است. این هنرمند با حاضر شدن روی جلد این مجله و مصاحبه به مناسبت «سالنامه برهنه» آن، گفت: «من واقعا دیگر به نظر سایرین اهمیتی نمی‌دهم. اکنون بیش از هر زمان دیگری از اندام خود احساس رضایت و خوشحالی دارم چرا که می‌دانم قادر به انجام چه کارهایی است. من در موقعیت شادی در زندگی قرار دارم، پس چرا خوشحال نباشم؟ با ترک‌های روی پوستم و همه موارد دیگر، هنوز هم محکم اینجا ایستاده‌ام».

هیومز در این مصاحبه گفت که چگونه به دختر شش ساله‌اش، آلیا-می، یاد داده است که موهای طبیعی و فر خود را دوست داشته باشد چرا که این امر، اول برای بچه مشکل است و ممکن است به خاطر این که موهایش شبیه موی سایر دوستانش نیست از آن خوشش نیاید. او به مجله گفت: «آلیا شروع به حرف زدن از این کرد که از موهای طبیعی فرش خوشش نمی‌آید چرا که لخت و نرم مانند موی دوستانش، یا شاهزاده‌ای که در کتابی دیده بود، نبود. من پاسخ دادم که خب می‌دانی؟ مامان هم موهای فر دارد و او پاسخ داد «نه موهای تو فر نیست» و آن موقع بود که فهمیدم او هرگز موهای فر من را ندیده است ... اکنون آلیا عاشق موهای فرش است».

این اولین باری نیست که هیومز درباره تصور انسان از اندام خویش حرف زده است. در اکتبر ۲۰۱۷ این خواننده سابق افشا کرد که چگونه یکی از مدیران تیم «شنبه‌ها» (The Saturdays) به او گفته بود باید وزن کم کند. هیومز این مساله را در گفتگویی با جیوانا فلچر در پادکست وی «مادر خوشحال، بچه خوشحال» (Happy Mum, Happy Baby) افشا کرد و گفت چگونه این اظهارنظر نسبت به اندامش در خاطر او ناامنی و اضطراب ایجاد کرده بود. او گفت: «به یاد دارم یکی از مدیران قدیمی‌ام به من گفت که بعد از آشنایی با ماروین وزن اضافه کرده‌ام و ادامه داد باید رژیم بگیرم. و من به یاد آوردم که بله من در گروهی متشکل از دختران ریزه میزه می‌خوانم. من همینجوری هم از همه آنها بلندتر بودم و احساس می‌کردم از همه آنها چاق‌تر هستم. ولی اکنون که به گذشته نگاه می‌کنم با خود آرزو می‌کنم کاش می‌شد شانه این دختر جوان را تکان داد و گفت دختر تو عالی هستی. واقعا که اکنون چه کارهایی برای داشتن آن اندام نمی‌کنم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی