موبی از رابطه‌اش با ناتالی پورتمن می‌گوید

یک فیلم مستند جدید در مورد مشکلات و نبرد موبی با اعتیاد و افسردگی به زودی اکران می‌شود

موبی خواننده و ناتالی پورتمن، بازیگر سینما - AFP

موبی، خواننده در کتاب خاطرات سال ۲۰۱۹ خود در مورد بحث‌های پیرامون ادعای او مبنی بر این‌که زمانی با ناتالی پورتمن رابطه داشته، سخن گفته است. 

این موسیقیدان در کتاب خود با عنوان «سپس از هم پاشید»، اظهار کرد که با ناتالی پورتمن رابطه داشته و با انتقاداتی مواجه شد. پورتمن ادعای او را رد کرد. 

پورتمن گفت که او «مردی مسن‌تر و ترسناک‌تر را به یاد می‌آورد»، و افزود: «او گفت من ۲۰ سالم بود؛ اما این‌طور نبود. من نوجوان بودم. تازه ۱۸ سالم شده بود.» 

موبی که ۱۶ سال از پورتمن بزرگتر است، سپس به علت رفتار «تند و بی‌احترامی» عذرخواهی کرد.

موبی در مصاحبه با روزنامه گاردین در پاسخ به سوالی در مورد این رسوایی گفت: «این سوالی که شما از من پرسیدید حقیقتا تحریک‌آمیز است… هیچ راه خوبی برای پاسخ دادن به آن وجود ندارد، هر چه بگویم بد است. اگر این یک دست بازی شطرنج بود، من الان تلفنم را بر‌می‌داشتم و وانمود می‌کردم یک تماس ضروری دارم.»

او در مورد بازتاب منفی آن در مطبوعات در آن زمان، گفت: «اگر با مدیران من یا افرادی كه با آن‌ها كار می‌كنم صحبت كنید، به شما می‌گویند که من تنها یک قانون دارم: این‌که لینک‌های مطبوعات یا نظرات را برای من نفرستید چون هیچ‌کدام را نمی‌خوانم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«چند سال پیش وقتی آن بلوا‌ها به پا شد، من به نادانی خودم پناه بردم. البته نادیده گرفتن آن دشوار شد، خصوصا که خبرنگاران بیرون خانه‌ام اردو زده بودند. اما فکر کردم حتی اگر تمام دنیا هم از من متنفر باشند، باز می‌توانم هر روز صبح در تختخواب راحتم بیدار شوم و بروم کوه‌نوردی.»

وقتی از او در مورد رفتارش با پورتمن سوال شد، گفت: «بخشی از وجودم می‌خواست دو ساعت بنشینم و کل صحنه‌ها را مرور کنم. اما پیچیدگی‌ها و ریزه‌کاری‌ها نمی‌گذارند وارد آن مقوله شوم.»

موبی اضافه کرد: «گاهی اوقات فکر می‌کنم کاش آن کتاب را ننوشته بودم. اما بعد، آمار فروش نشان می‌دهند که تعداد خوانندگانش آن‌قدر هم زیاد نبود.» 

یک فیلم مستند جدید در مورد مشکلات و نبرد موبی با اعتیاد و افسردگی به زودی اکران خواهد شد. او امیدوار است این فیلم بتواند «برداشت‌های نادرست» در مورد او را رفع کند.

این فیلم، با عنوان «موبی داک»، شامل اظهارات او در مورد خودکشی پدرش و مشکلاتی است که خود او با الکل و جنبه‌های تاریک شهرت داشته  است. 

او در یک جایی از فیلم در مورد مراسم ختم مادرش صحبت می‌کند و می‌گوید که کل آن دوران «مست و مدهوش در تخت افتاده» بود. 

این فیلم مستند که شامل تعدادی مصاحبه‌ با دیوید لینچ، دوست نزدیک موبی، نیز می‌شود، در تاریخ ۲۸ مه همراه با آلبوم  جدید او، به نام «Reprise»، با نسخه ارکسترال برخی از پرطرفدارترین ترانه‌های دوران حرفه‌ای او به بازار عرضه خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر