بردهای بی فایده برای یووه

شرایط برای پیرلو و یووه به گونه‌ای پیچیده شده که به نظر می‌رسد او تا آخر فصل راهی به جز پیروزی در تمامی دیدارهای باقی‌مانده ندارد

رونالدو ناکام در امر گلزنی - Marco BERTORELLO / AFP

هر چقدر به انتهای فصل رقابت‌های سری آ در سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم فشار روی تیم فوتبال یوونتوس نیز بیشتر می‌شود. تیمی که همگان فکر می‌کردند با آمدن پیرلو و عهده‌دار شدن سرمربیگری، روزهای درخشان دوباره به سراغ بانوی پیرخواهد آمد و قهرمانی در اروپا را برای آنها به ارمغان می‌آورد. اما وضعیت آن‌گونه که می‌خواستند پیش نرفت و حالا یووه حتی قهرمانی در سری آ را نمی‌تواند تجربه کند.

شرایط برای پیرلو و یووه به گونه‌ای پیچیده شده که به نظر می‌رسد او تا آخر فصل راهی به جز پیروزی در تمامی دیدارهای باقی‌مانده ندارد و شکست در هر مسابقه می‌تواند به اخراج او از سمتش منجر شود. او این اخطار را از بازی مقابل ناپولی از سران باشگاه دریافت کرد و با توجه به پیروزی‌های اینتر و توقف‌ناپذیری آنها در مسابقات به نظر می‌رسد که باشگاه یووه قید قهرمانی در سال جاری را زده است و فقط  باید به قهرمانی در مسابقات کوپا ایتالیا یا همان جام حذفی ایتالیا امیدوار باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آنها همچنین تصمیم دارند تا شاید بتوانند با کسب رده دوم در انتهای فصل مقداری از غم ناکامی را کاهش بدهند. این مشکلات در روحیه و عملکرد بازیکنان صاحب‌نام این تیم نیز تاثیر‌گذار بوده است. یووه در هفته سی ام رقابت‌های سری آ ایتالیا مقابل تیم نه چندان قدرتمند جنوا قرار گرفت و در یک بازی نسبتا آسان و برتر موفق شد این تیم را ۳ بر۱ با گل‌های کلوسفسکی، وستون مک کنی و موراتا شکست دهد و فاصله امتیازی خود را با تیم دوم جدول یعنی میلان به یک امتیاز کاهش دهد. در این رقابت پیرلو سعی کرد تا از تمامی بازیکنان و داشته‌های خود استفاده کند.

حضور پائولو دیبالا در نیمه دوم روند کار یووه را بهتر کرد و نشان داد که می‌تواند چه مهره تاثیرگذاری برای این تیم باشد. دیبالا در این فصل از رقابت‌ها تعدادی از مسابقات را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و پس از برطرف شدن مشکلش به نظر می‌رسد پیرلو اعقاد چندانی به استفاده از وی ندارد و احتمال می‌رود او در تابستان پیش رو از یووه جدا شود.

اما در این رقابت نه‌چندان سخت بازهم رونالدو در امر گلزنی ناکام بود او که در بازی مقابل ناپولی درخشان ظاهر شده بود در این بازی پرفروغ نبود تا جایی که موقعیت گلزنی ۱۰۰درصد را بدون حضور دروازه‌بان به تیرک دروازه کوبید تا نشان دهد که نه خودش و نه تیمش شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. او در پایان بازی که به شدت ناراحت بود به نشانه اعتراض پیراهن خود را درآورد و به زمین پرتاب کرد. این دومین واکنش جنجالی رونالدو در این ماه‌ها است. او پیش از این نیز در بازی‌های ملی  بازوبند کاپیتانی خود را به نشانه اعتراض پس از پایان بازی مقابل صربستان که به تساوی دو بر دو انجامیده بود به زمین پرتاب کرده بود که واکنش کاربران را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

نشانه‌ها حاکی از آن است که در فصل آینده یووه دچار تغییر و تحولاتی عظیم خواهد شد و این رفتارها از رونالدو حاکی از آن است که او از شرایط فعلی و فوتبالی خود راضی نیست و باید دید در تابستان چه تصمیمی خواهد گرفت.  

بیشتر از ورزش