کیت زیر سایه شاهزاده ویلیام باقی می‌ماند

«خدمت واقعی یعنی از خود گذشتن هنگام کار برای دیگران و این چیزی است که کیت درک کرده است»

شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون - KURT DESPLENTER / BELGA / AFP

کارشناس خاندان سلطنتی ادعا می‌کند دوشس کمبریج «بسیار محتاط» است که مطمئن باشد توجهات عمومی به همسرش، دوک کمبریج، را به سمت خود جلب نکند

پنی جونور، زندگینامه‌نویس خاندان سلطنتی، در مصاحبه با ساندی‌تایمز توضیح داد کیت میدلتون چقدر محتاط است که با وجود شاهزاده ویلیام، توجه چندانی به خود جلب نکند و این احتمالا حاکی از درسی است که از داستان شاهدخت دایانا و میزان توجهی که او در مقایسه با شاهزاده چارلز در زندگی متاهلی دریافت می‌کرد، برگرفته است.

خانم جونور به این نشریه گفت: «چارلز، شاهزاده ولز بود و عادت نداشت که توجهات از روی او برداشته شود. این باعث بروز مشکلات بزرگی شد. کیت خیلی محتاط است که او ویلیام را از این توجهات محروم نکند. او در پی  کسب اعتبار برای خود نیست و به یک ستاره تبدیل نشده است.»

خانم جونور ادامه داد: «کیت، خانمی کارمند است که دارد کار خود را انجام می‌دهد. او هنگام پیوستن به سیاره ویندزور، از جمع انسان‌ها خارج نشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این نویسنده درباره مصاحبه دوک و دوشس ساکس با اپرا وینفری هم که ماه گذشته منتشر شد و در آن این زوج درباره تجربه خود در خاندان سلطنتی صحبت کردند، اظهارنظر کرد.

در این مصاحبه مگان ادعا کرد بعد از آن که به کارمندان کاخ درباره تفکرات خود درباره خودکشی گفته، هیچ کمکی از طرف آنان دریافت نکرده است. دوشس همچنین مدعی شد که فردی از اعضای خاندان سلطنتی، پیش از تولد پسرش درباره رنگ پوست او اظهاراتی نژادپرستانه بر زبان آورده است. کاخ باکینگهام در واکنش، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «کل خانواده از درک میزان کامل دشواری‌های هری و مگان در چند سال گذشته عمیقا ناراحت شده‌اند. مسائل مطرح شده، به ویژه درباره نژاد، نگران‌کننده هستند. گرچه برخی ممکن است این اتفاقات را به گونه‌ای متفاوت به یاد آورند اما آن‌ها را خیلی جدی خواهیم گرفت و به طور خصوصی در خانواده به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.»

خانم جونور با اظهار نظر درباره این مصاحبه گفت: «وقتی هری و مگان با اپرا صحبت کردند بیشتر نگران رفاه خود بودند؛ همه‌چیز درباره آنان بود و روایت آن‌ها در کل این زمان، همین بود. اما بین خدمت با خدمت به خود تفاوت وجود دارد. به نظر من «خدمت واقعی یعنی از خود گذشتن هنگام کار برای دیگران. به نظرم این چیزی است که کیت درک کرده است.»

خانم جونور افزود که رفتار دوشس بعد از این مصاحبه، خود «گویای همه چیز» است. او گفت: «کیت نظر خود را خیلی ضمنی ابراز کرد» و بعد به حضور کیت در مراسم یادبود سارا اورارد در کلاپهام اشاره کرد.

او ادامه داد: «نیازی نیست درباره هر موضوعی آهنگی بسازیم و برایش برقصیم. او در سکوت و بدون حضور هواداران به کلاپهام رفت. به نظر من این رفتار خود گویای همه چیز است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی