«ملکه، مگان را برای ادامه بازیگری آزاد گذاشت»

هری و مگان در ژانویه سال ۲۰۲۰ اعلام کردند از وظایف خود به عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی، کناره‌گیری می‌کنند

ملکه الیزابت و مگان مارکل - AFP

اندرو مورتون، نویسنده زندگینامه شاهزاده خانم دایانا، می‌گوید ملکه بریتانیا به دوشس ساسکس گفته است که پس از کناره‌گیری از وظایف سلطنتی می‌تواند به حرفه بازیگری خود ادامه دهد.

مورتون، نویسنده کتاب «دایانا: داستان او» در سال ۱۹۹۲، در اظهاراتی در پادکست «رویالی آبسِست» گفت: پس از آن که زوج سلطنتی در سال گذشته گفتند مایلند از وظایفشان کناره‌گیری کنند، «این فرصت به مگان و دوک ساسکس داده شد که هرکجا که می خواهند بروند». 

مورتون افزود: «به آن‌ها تا حدی آزادی عمل داده شد. به آن‌ها گفته شد: این بلیت‌های درجه یک شما است. بگویید مایلید به کدام کشور بروید. ما شما را به عنوان سفرای جوان در اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع (مجموعه‌ای از ۵۳ کشور مستقل که به جز موزامبیک و کامرون، همه قبلا مستعمره بریتانیا بوده‌اند) منصوب خواهیم کرد.»

مورتون در ادامه گفت: «با حفظ جانب انصاف در مورد خاندان سلطنتی و ملکه، او به آن‌ها امکان داد هرکجا که مایلند بروند و به همین گونه به مگان گفته شد اگر مایل به انجام وظایف کامل سلطنتی خود نیست، می‌تواند به حرفه بازیگری‌اش ادامه دهد. باب این امکانات برای او باز بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هری و مگان در ژانویه سال ۲۰۲۰ اعلام کردند از وظایف خود به عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی، کناره‌گیری می‌کنند.

مگان در سال ۲۰۱۶ و با اعلام نامزدی خود با هری، نقشش در سریال «سوتز» را رها کرد و از آن هنگام، هیچ علاقه‌ای به بازگشت به حرفه بازیگری نشان نداده است.

حالا مورتون معتقد است که تصمیم هری و مگان در کناره‌گیری از وظایف سلطنتی، نسنجیده بوده است. او گفت: «فکر می‌کنم هیچ‌یک از آن‌ها به اندازه کافی به این تصمیم فکر نکرده بود.» مورتون در ادامه به پند دوک کمبریج اشاره کرد که گویا در ابتدای آشنایی هری و مگان، به برادرش گفته بوده که در مورد مگان با تامل و آهستگی رفتار کند.

او گفت: «فکر می‌کنم این هشدار معروف از جانب شاهزاده ویلیام که به هری گفت: «آرام باش و به آنچه می‌کنی فکر کن» بیشتر از روی مهر و محبت بوده است.»

او در ادامه افزود: «فکر می‌کنم ویلیام بیش از هری به این نکته آگاه بود که پیوستن به خاندان سلطنتی چقدر می‌تواند دشوار باشد. من به کاترین میدلتون فکر می‌کنم. او بریتانیایی است و در میان سنت‌ها بزرگ شده است. البته یک فرد عادی اجتماع بود اما ریشه‌های خانوادگی درست و محکمی داشت. مگان هیچ‌یک از این‌ها را نداشت. او آمریکایی است و هیچ درکی از خاندان سلطنتی ندارد.»

 این مصاحبه را با کلیک روی اینجا گوش کنید.

© The Independent

بیشتر از زندگی