احتمال حضور «ادن هازارد» در بازی مقابل لیورپول

هازارد از زمان پیوستن به باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ با مصدومیت‌های متعددی مواجه بوده است

ادن هازارد، بازیکن تیم رئال مادرید - PETER POWELL / AFP

زین‌الدین زیدان، مربی رئال مادرید می‌گوید که احتمالا «ادن هازارد» در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول، در شامگاه سه‌شنبه در ترکیب اصلی تیم حاضر می‌شود.

هازارد ۳۰ ساله، از زمان پیوستن به این باشگاه اسپانیایی در سال ۲۰۱۹ با مصدومیت‌هایی متعدد مواجه بوده و انتظار می‌ر‌فت بازی فردا شب مقابل تیم یورگن کلوپ را از دست بدهد.

اما زیدان خوش‌بین است که مشکل لگن او تا آن زمان مداوا شده و او قادر شود تا حدی در این مسابقه بزرگ نقش ایفا کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

زیدان در اظهارات خود پیش از این بازی بزرگ گفت: «امیدوارم بتوانیم فدریکو والورده و هازارد را در این بازی داشته باشیم. البته این مساله فردا و پس‌فردا مشخص خواهد شد. امروز این امکان وجود نداشت، ولی امیدوارم سه‌شنبه آنها هم کنار ما حضور داشته باشند.»

هازارد از زمان ورود به رئال مادرید، طی ۱۸ ماه قبل، تنها در ۳۶ بازی حضور داشته است. بازیکن سابق چلسی تنها ۴ بار در ۱۳ حضور خود در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا گل زده است و نتوانسته هیچ سبک و سیاق پایداری برای بازی خود پیدا کند.

اما سابقه او مقابل لیورپول خوب بوده و توانسته در ۱۸ بازی مقابل سرخ‌پوشان این تیم، ۷ توپ را به تور دروازه بنشاند. رئال مادرید بنا دارد برای اولین بار بعد از سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۸، به جمع ۴ تیم نهایی راه یابد.

در عین حال، لیورپول هم به دنبال انتقام از رئال مادرید است، آن هم بعد از آنکه سه سال پیش در بازی فینال مغلوب تیم زیدان شد.

© The Independent

بیشتر از ورزش