دردسرهای مگان پایانی ندارد، اَدل رِی جایگزین پیرس مورگان شد

شبکه تلویزیونی «آی تی وی» اَدل رِی را برای برنامه صبح به خیر بریتانیا انتخاب کرد

پیرس مورگان گفته بود که اظهارات مگان مبنی بر نژادپرستی خاندان سلطنتی و مشکلات روانی او را «باور نمی‌کند» - Michele Spatari / AFP

شبکه تلویزیونی «آی تی وی» عادل رِی را در کنار کیت گَروُوِی و سوزانا رید در برنامه «گودمورنینگ بریتِن» (صبح بخیر بریتانیا) جایگزین پیرس مورگان کرده است.

این مجری ۴۶ ساله تلویزیون و رادیو با این برنامه بیگانه نیست. او پیشتر در مواقعی که سایر مجریان آن در دسترس نبودند، اجرای آن را برعهده داشته است.

رِی این خبر را در توئیتی اعلام کرد: «من در تمام طول ماه آوریل بعد از تعطیلات از دوشنبه تا چهارشنبه و از همین دوشنبه همراه با کیت گرووی و سوزانا رید این برنامه را اجرا خواهم کرد. 

پیش‌تر در ماه مارس و در جریان گفتگو پیرامون مصاحبه مگان مارکل و شاهزاده هری با اپرا وینفری، پیرس مورگان با الکس برسفورد، مجری دیگر برنامه، در مورد اظهارنظرش پیرامون زوج سلطنتی دچار اختلاف شد. مورگان گفت «یک کلمه» از مصاحبه مگان را که شامل روایتش از نژادپرستی خاندان سلطنتی و مشکلات روانی او بود «باور نمی‌کند» و افزود «حقارت‌آمیز» بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مورگان به دنبال برخورد برسفورد با او در این مورد، صحنه را ترک کرد. چند ساعت بعد، مورگان اعلام کرد که برنامه صبحگاهی را به دنبال شکایات بی‌سابقه مردم به اداره نظارت بر ارتباطات (آفکام) ترک کرده است.

روز هفدهم مارس، این نهاد افشا کرد که بیش از ۵۷ هزار شکایت علیه مورگان دریافت کرده است.

شبکه آی تی وی هم پس از ترک صحنه توسط مورگان در بیانیه ای گفت: «پیرس مورگان تصمیم گرفته که اکنون زمان ترک برنامه صبح بخیر بریتانیاست. آی تی وی تصمیم او را پذیرفته و نکته دیگری برای اضافه کردن ندارد.»

برایتان خبر دارم.... من در تمام طول ماه آوریل بعد از تعطیلات از دوشنبه تا چهارشنبه و از همین دوشنبه همراه با@کیت گرووی و@سوزانا رید برنامه @جی ام تی را اجرا خواهم کرد. اگر این برنامه را دوست دارید خیلی دلم می خواهد با آن بیدار شوید. - ادل ری او بی ای (@عادل ری) ۳ام آوریل ۲۰۲۱

ری حضورش را در شماره روز پنجشنبه برنامه با این عبارات طنز آمیز در مورد خروج مورگان از صحنه آغاز کرد: «خیلی خوشحالم که برگشته‌ام. چیزی اتفاق افتاده که ندیده‌ام؟» 

هنوز مجری دائمی این برنامه که روزهای هفته در ساعت ۶ صبح از آی تی وی پخش می شود، اعلام نشده است. 

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر