آمار ابتلا به کرونا در هند از ۱۰۰ هزار نفر در روز گذشت

شمار کل مبتلایان در هند بیش از ۱۲ میلیون و ۵۹۰ هزار نفر گزارش شده است

طبق داده‌های آماری وزارت بهداشت هند، اکنون در کل این کشور ۷۴۱ هزار و ۸۳۰ بیمار مبتلا به کرونا وجود دارد - NARINDER NANU / AFP

روز دوشنبه بیش از ۱۰۳ هزار نفر به مبتلایان کرونا در هند اضافه شد تا برای نخستین بار شمار روزانه مبتلایان شش رقمی شود. این در حالی است که موج دوم کرونا در این کشور اوج گرفته و در یکی از ایالت‌های اصلی هم قرنطینه سراسری برقرار شده است.

۵۷ هزار و ۷۰۰ مورد از موارد جدید ابتلا که در بامداد دوشنبه خبر آن را اعلام کردند متعلق به ایالت هند یعنی ماهاراشترا است که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارد و از امروز دستور داده‌اند تا در آن فروشگاه‌های غیراساسی بسته شود و نیز رفت و آمد در شب‌ها و تعطیلات آخر هفته و گردهمایی‌های بزرگ ممنوع شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شمار کل مبتلایان در هند از مرز ۱۲ میلیون و ۵۹۰ هزار نفر گذشت. این کشور در حال رسیدن به برزیل است که با داشتن ۱۳ میلیون مبتلا به کرونا در جدول بیشترین میزام ابتلا در جایگاه دوم قرار دارد.

طبق داده‌های آماری وزارت بهداشت هندوستان اکنون در کل این کشور ۷۴۱ هزار و ۸۳۰ بیمار مبتلا وجود دارد و کرونا جان ۱۶۵ هزار و ۱۰۱ نفر را گرفته است.

قبل از این، بیشترین ابتلای روزانه در هندوستان در تاریخ ۱۷ سپتامبر و در موج نخست کرونا رخ داده بود که طی آن ۹۷ هزار و ۸۹۴ مورد ابتلا به ثبت رسید.

اخبار بعدی در این‌باره در دست انتشار است

© The Independent

بیشتر از جهان