زوجی با سطل رنگ و قلم‌مو به جان اثر هنری افتادند

رنگ و قلم‌موی استفاده شده در خلق این اثر هنری، بخش اساسی از این اثر است

کارمندان منطقه، رد تازه رنگ را روی اثر هنری دیدند و یک زوج را در دوربین‌های مداربسته به عنوان عاملان تخریب شناسایی کردند - Social Media

زوجی در کره جنوبی، یک اثر هنری را غیرعمدی تخریب کردند. آنها یک نقاشی را با صفحه‌ای برای نقاشی گروهی اشتباه گرفتند.

این زوج که مرد و زنی بیست و چند ساله هستند فکر کردند سطل رنگ و قلم‌موهای گذاشته شده در جلوی اثر هنری برای استفاده بازدیدکنندگان آنجا گذاشته شده و لکه‌هایی سیاه به اثر اضافه کردند.

این اثر که توسط جان‌وان، هنرمند گرافیتی کار آمریکایی به صورت زنده برای مخاطبان در سئول در سال ۲۰۱۶ کشیده شده بود، حدود ۵۰۰ هزار دلار ارزش دارد.

رنگ و قلم‌مویی که برای خلق آن استفاده شدند به عنوان بخشی اساسی از این اثر هنری شناخته می‌شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بعد از آنکه کارمندان منطقه رد تازه رنگ را روی اثر هنری دیدند این زوج را در دوربین‌های مداربسته به عنوان عاملان تخریب شناسایی کردند. کانگ ووک، رئیس این نمایشگاه در فروشگاه لوته ورلد سئول به رویترز گفت با هنرمند اثر در حال مذاکره هستند تا نقاشی خود را بازسازی کند.

این نمایشگاه تصمیم گرفت زوج خاطی را مورد تعقیب قانونی قرار ندهد چرا که گفتند «به اشتباه این عمل را مرتکب شده‌اند.» آقای کانگ گفت: «آنها فکر می‌کردند به عنوان مشارکت در این اثر می‌توانند آن کار را انجام دهند که اشتباه بوده است.»

از زمان وقوع این حادثه، نقاشی به جای دیگری برای نمایش برده شده و نرده محافظ کوچکی مقابل آن قرار گرفته و همچنین تابلویی که می‌گوید: «دست نزنید.»

نماینده جان‌وان به شبکه خبری ای‌بی‌سی گفت این هنرمند قصد ندارد به حادثه مذکور واکنش نشان دهد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر