پزشکی قانونی دلیل مرگ آزاده نامداری را مصرف بیش از حد دارو اعلام کرد

خبرگزاری قوه قضاییه می‌گوید نتیجه آزمایش‌ها هنوز روشن نشده و تحقیقات ادامه دارد

جسد آزاده نامداری هفتم فروردین‌ماه در خانه‌اش پیدا شد-عکس از مهر

با گذشت یک هفته از مرگ آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما، پزشکی قانونی دلیل فوت او را مصرف بیش از اندازه قرص اعصاب و روان اعلام کرد.

البته خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه می‌گوید نتیجه همه آزمایش‌ها هنوز روشن نشده و دلیل فوت پس از دریافت نتایج اعلام می‌شود. این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشرشده در مورد فوت آزاده نامداری می‌افزاید، «روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.»

جسد آزاده نامداری هفتم فروردین‌ماه در خانه‌اش کشف شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مادر آزاده نامداری جسد او را در خانه‌اش پیدا کرده است. بررسی‌ها نشان داد که زمان مرگ دو روز قبل از کشف جسد بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در همان ساعات اولیه اعلام این خبر، احتمال خودکشی یا مصرف بیش از حد دارو مطرح شد.

اکنون گزارش پزشکی قانونی نظریه مصرف زیاد داروی اعصاب را تایید کرده است. هرچند که خبرگزاری میزان این گزارش را تکذیب کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در محل کشف جسد، دست‌نوشته‌هایی نیز خطاب به دختر آزاده نامداری پیدا شده که به نظر می‌رسد، خداحافظی با دخترش باشد.

پخش عکس‌هایی از آزاده نامداری در فضای مجازی که او را بدون حجاب در سوئیس نشان می‌داد، نامداری را به تیتر اخبار تبدیل کرد و در نهایت این مجری صدا و سیما خانه‌نشین شد. در مورد مرگ او نیز گزارش‌های متعدد و متناقضی منتشر شده است.

بیشتر از جهان