«شاهزاده ویلیام گفته تا وقتی شاه نشده مصاحبه تلویزیونی نمی‌کند»

سخنگوی سابق تونی بلر می‌گوید که ویلیام گفته برخلاف ملکه مصاحبه تلویزیونی خواهد کرد

شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون - Daniel ROLAND / AFP

الستیر کمپبل مدعی شده شاهزاده ویلیام ممکن است در صورت رسیدن به پادشاهی سنت هرگز مصاحبه نکردن ملکه را بشکند.

ملکه هرگز مصاحبه نکرده است و کاخ سلطنتی همواره تعداد محدودی بیانیه از پیش آماده را به رسانه‌ها می‌دهد.

سایر اعضای خانواده سلطنتی از جمله شاهزاده چارلز، شاهزاده اندرو و اخیراً دوک و دوشس ساسکس در مصاحبه‌های تلویزیونی شرکت کرده‌اند. الستیر کمپبل سخنگوی سابق تونی بلر ادعا می‌کند دوک کمبریج یک بار تلویحی گفت هروقت به پادشاهی رسید پذیرای درخواست‌های مصاحبه تلویزیونی خواهد بود.

کمپبل در یکی از مجموعه ویدیوهای میل پلاس با عنوان «محرمانه از کاخ» گفت: «یک بار در مهمانی شامی حضور داشتم که شاهزاده ویلیام هم مهمان بود و یک جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود:«از او پرسیدم وقتی خودش یا احتمالا پدرش شاه شد هم‌چنان به سنت مصاحبه نکردن فرمانروا ادامه خواهند داد یا نه؟ او گفت به نظرش آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، که به گمانم پاسخ بسیار جالبی بود.»

شاهزاده ویلیام پس از پدرش شاهزاده ولز نفر بعدی است که شاه می‌شود.

برادرش شاهزاده هری که پس از سه فرزند ویلیام ششمین نفر در نوبت رسیدن به پادشاهی است، ماه گذشته به همراه همسرش مگان مارکل با اپرا وینفری مصاحبه مفصلی کرد. این زوج در آن برنامه ویژه تلویزیونی پرده از مشکلاتشان با خانواده سلطنتی برداشتند.

دوشس اعلام کرد فکر خودکشی به سرش زده و مدعی شد کاخ کمکی به او نکرده است. مگان همچنین گفت «دغدغه و صحبت‌هایی» در مورد میزان تیرگی رنگ پوست پسرشان آرچی مطرح شده است.

هری توضیح داد با پولی که از شاهزاده دیانا به آن‌ها رسیده گذران زندگی می‌کنند و اعلام کرد  از زمانی که آن دو از مسئولیت‌های سلطنتی‌ کناره‌گیری کردند، رابطه‌اش با برادرش ویلیام و پدرش چارلز تیره و تار شده است.

کاخ سلطنتی در واکنش به مسائل مطرح‌شده در این مصاحبه اعلام کرد به این موضوعات «خصوصی» رسیدگی خواهد شد، اما مدعی شد «ممکن است» توصیف «متفاوتی» از وقایع و خاطرات مطرح‌شده داشته باشد.

© The Independent

بیشتر از زندگی