دفتر مجازی دونالد ترامپ آغاز به کار کرد

در اعلامیه آغاز به کار وبسایت آمده که ترامپ متعهد به بازگرداندن عظمت به آمریکا است

تصویری از صفحه نخست وبسایت دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا که از روز ۲۰ ژانویه از کاخ سفید خارج شد، اکنون فعالیت خود را با افتتاح یک وبسایت از سر گرفته است.

براساس آنچه در معرفی این وب‌سایت آمده، ترامپ قصد دارد پروژه سیاسی خود در آمریکا را که با شعار «عظمت را به آمریکا برگردانیم» شناخته می‌شود، همچنان ادامه دهد.

روسای جمهور آمریکا پس از پایان دوره شغلی‌شان معمولا وبسایتی برای ادامه کار دفترشان ایجاد می‌کنند. این وبسایت و دفتر مجازی علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌های عمدتا تشریفاتی روسای جمهور سابق به معرفی میراث آن‌ها می‌پردازند.

اما دفتر مجازی دونالد ترامپ به جز حراست از میراث ترامپ خود را متعهد به پیگیری برنامه سیاسی رئیس‌جمهور سابق هم دانسته است. در بخش معرفی فعالیت‌های این دفتر مجازی آمده است که ترامپ «قهرمانی خستگی‌ناپذیر برای مردان و زنان آمریکا» است و هدف از راه‌اندازی دفتر در بستر آنلاین هم «آگاه‌سازی، آموزش و الهام بخشیدن» به طیف گسترده‌ای از مردم آمریکا برای بازگرداندن عظمت به این کشور است.

در صفحه نخست این وبسایت علاوه بر تصاویری از ترامپ و بانوی اول سابق، حضور در جمع هواداران یا مراسم مختلف در کاخ سفید، تصویر تاریخی دیدار وی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در نقطه صفر مرزی با کره جنوبی هم قرار گرفته است. همچنین تصویری از عکس یادبود امضای توافق تاریخی ابراهیم برای صلح اعراب و اسرائیل که در روز ۱۵ سپتامبر سال گذشته میلادی در کاخ سفید به امضا رسید هم دیده می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بخش معرفی فعالیت‌های ترامپ هم تلاش شده است تا نقاط کلیدی دوران فعالیت او به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا برجسته شود. در این بخش برنامه مهاجرتی سختگیرانه ترامپ، لغو برنامه پذیرش پناهجویان و ساخت دیوار مرزی با مکزیک به عنوان یکی از شیوه‌های حفاظت از مردم آمریکا در برابر ناامنی و ورود «قاچاقچی‌ها و تروریست‌های خارجی» یاد شده است.

کرونا نیز به عنوان «طاعون چینی» معرفی و موفقیت آمریکا در اجرای برنامه واکسیناسیون سراسری مرهون تلاش های ترامپ برای بسیج امکانات ملی برای مقابله با کرونا اعلام شده است.

به نظر می‌رسد دونالد ترامپ که در هفته‌های گذشته موفق شده است از محاکمه استیضاح در مجلس سنا نیز سربلند بیرون بیاید، با افتتاح این دفتر مجازی به صورت تدریجی فعالیت خود را برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ کلید زده است.

بیشتر از جهان