«میشل اوباما باید درمقابل ترامپ نامزد انتخابات ۲۰۲۰ شود»

مایکل مور می گوید واضح است که میشل اوباما شخصیتی محبوب است

میشل و باراک اوباما- AFP

مایکل مور با پیش بینی اینکه میشل اوباما در انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ را «خُرد» خواهد کرد، از او خواسته است که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

این فیلمساز پس از مناظره چهارشنبه نامزدهای حزب دموکرات در گفتگو با شبکه ام اس ان بی سی در مورد کاندیدها، عنوان‌ کرد بانوی اول پیشین آمریکا می تواند بهترین انتخاب دموکرات ها باشد.

او گفت تنها یک «جنگجو» با توانائی «خُرد» کردن آقای ترامپ می تواند با موفقیت به کاخ سفید راه یابد.

مور پرسید: "آن جنگجوئی که می تواند ترامپ را خُرد کند کیست"؟

"رُک و راست بگویم اگر انتخابات امروز انجام شود، شخصی هست که می تواند این کار را انجام دهد، آن شخص می تواند ترامپ را خرد کند. او هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است و نام فامیلی او با نام اوباما هم قافیه است".

او ادامه داد: "در واقع او اوباما است، میشل اوباما. هر کسی که اکنون بیننده این برنامه است می داند که او یک آمریکائی محبوب است که اگر وارد کارزار شود، ترامپ را شکست می دهد".

«او در مناظره ترامپ را شکست می دهد، ترامپ نمی تواند در مقابل او قلدری کند و با اسامی مستعار او را دست بیاندازد. او محبوب است».

 مور به تور رونمایی از کتاب خانم اوباما برای معرفی زندگی نامه اش «شدن» (Becoming) اشاره کرد که در مکان های عظیمی از جمله در بارکلی سنتر بروکلین در نیویورک به گنجایش ۱۹۰۰۰ نفر و یونایتد سنتر شیکاگو به گنجایش ۲۳۵۰۰ نفر سخنرانی کرده است.

خانم اوباما قبلا گفته است که نمی خواهد برای ریاست جمهوری نامزد شود و بر خلاف همسرش اشتیاقی برای سیاست ندارد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/arts-entertainment

© The Independent