نقض مقررات کرونا، سه ملی‌پوش تیم ولز را محروم کرد

این سه بازیکن بازی مقدماتی جام جهانی در برابر جمهوری چک را از دست دادند

تایلر رابرتس، یکی از سه بازیکن محرومی است- Gareth Copley / POOL / AFP

سه بازیکن ولزی، یعنی تایلر رابرتس، هال رابسون کانو و رابی ماتوندو، به دلیل نقض پروتکل‌ها، از سوی تیم ملی به خانه فرستاده شدند.

تیم ولز در حال آماده شدن برای بازی مقدماتی جام جهانی در برابر جمهوری چک است که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، ولی سه بازیکن که اکنون به باشگاه‌های خود فرستاده شدند دیگر نمی‌توانند در این مسابقه بازی کنند.

فدراسیون فوتبال ولز در بیانیه‌ای کوتاه اظهار داشت: «سه بازیکن تیم ملی بزرگسالان ولز، تایلر رابرتس، هال رابسون کانو و رابی ماتوندو، بعد از نقض پروتکل فدراسیون فوتبال، از اردوی تیم ملی به خانه فرستاده شدند. این سه بازیکن در همین بعد از ظهر به باشگاه‌های خود برخواهند گشت. فدراسیون فوتبال ولز جزئیاتی بیشتر برای ارائه در این باره ندارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رابرتس که از بازیکنان ثابت تیم لیدز یونایتد در لیگ برتر است، در بازی آغازین این تیم در برابر بلژیک در هفته گذشته روی نیمکت ذخیره بود، ولی او و ماتوندو هر دو در شکست آخر هفته گذشته مقابل مکزیک در مسابقه‌ای دوستانه، از آغاز بازی کردند. رابسون کانو نیز در آن بازی از نیمکت به زمین بازی آورده شد و به رکورد حضور در ۴۶مین مسابقه ملی به عنوان یکی از سابقه‌دارترین بازیکنان تیم ملی بزرگسالان دست یافت.

ولز در حال حاضر از حضور رایان گیگز، سرمربی خود، نیز محروم است که به دلیل تحقیقات ادامه‌دار پلیس از او در زمینه ضرب و جرح،  به «مرخصی ویژه» رفته است.

رابرت پیج در حال حاضر وظیفه مربی‌گری تیم را بر عهده دارد و بعد از شکست در برابر بلژیک، اکنون پیروزی مقابل جمهوری چک اهمیت بالایی خواهد داشت.

اما او اکنون باید پیروزی سختی را بدون سه تن از گزینه‌های خود در خط تهاجمی تیم، در وضعیتی به دست آورد که به دلیل اتخاذ تصمیم انضباطی او رخ داده است، و این در حالی است که تیم ملی ولز از حضور دیوید بروکس و آرون رمزی نیز برخوردار نیست.

© The Independent

بیشتر از ورزش