آزاده نامداری در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد

مراسم یادبود نامداری به صورت مجازی برگزار خواهد شد

مراسم تدفین آزاده نامداری، بازیگر و مجری ایرانی، در قطعه هنرمندان آرامگاه بهشت‌زهرای تهران به خاک سپرده شد.

روز یکشنبه، پس‌ازآنکه پزشک قانونی اعلام کرد جسد آزاده نامداری به خانواده‌اش تحویل داده ‌شده است، خانواده او، با انتشار بیانیه‌ای از مردم خواستند، برای تشییع و بدرقه، اجتماع نکنند. همچنین به علت همه‌گیری کرونا، مراسم عمومی نیز برگزار نخواهد شد.

خانواده نامداری و عبادی (همسر نامداری) با بیان اینکه مراسم ختم به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفتند: «از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر آن عزیز سفرکرده رادارند تقاضا نماییم به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در مراسم اجتناب نمایند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانواده آزاده نامداری، مجری سابق برنامه‌های تلویزیون ایران، پس‌ازآنکه تماس‌هایشان با او بی‌پاسخ ماند، عصر شنبه راهی خانه او در شهرک غرب (تهران) و پس از ورود به منزل، با جسد زن جوان داخل پذیرایی منزل مواجه می‌شوند. شایعاتی مبنی بر باردار بودن و قتل او مطرح شد که در گزارش‌های اولیه پزشک قانونی، رد شدند.

روز گذشته و با پایان آزمایش‌های کالبدشکافی و نمونه‌برداری، دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران با رد «وقوع قتل» از مطرح‌شدن موضوع «خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان» خبر داد.

این نظر هنوز قطعی نیست و محمد شهریاری گفت: «البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب‌شناسی است.»

ابتدا اعلام شد قرار است نامداری در قطعه نام‌آوران دفن شود، اما صبح دوشنبه با برگزاری مراسمی در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا در کنار صدیقه کیانفر بازیگر قدیمی ایرانی، به خاک سپرده شد.

بیشتر از جهان