هدف رئال جذب امباپه و هالند برای فصل بعد

تیم رئال در سال گذشته با هزینه‌های سنگین، بازیکنانی از جمله ادن هازارد و رودریگو و مندی را به خدمت گرفت که هیچ‌کدام نتوانستند انتظارات لازم را برآورده کنند

امباپه مهاجم جوان و گلزن باشگاه پاریس سن ژرمن - Tobias SCHWARZ / AFP

تیم فوتبال رئال مادرید امیدوار است پیش از این که بداند که آیا می‌تواند امباپه و اریک هالند را جذب کند یا نه، شرایط حضور طرفداران در استادیوم‌ها به حالت سابق بازگردد. بازگشت رونالدو به رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر کارشناسان، بازگشت او به تیم سابق خود غیرممکن است. با توجه به پا به سن گذاشتن، رونالدو دیگر نمی‌تواند مانند سال‌های گذشته کارایی لازم را داشته باشد و باشگاه مادرید به دنبال بازیکنانی می‌گردد که بتواند برای سالیان طولانی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کند.

حضور هری کین در تیم رئال نیز شاید منطقی نباشد چرا که سران تاتنهام برای فروش وی مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهند کرد که تقبل چنین هزینه‌ای برای تیم فوتبال رئال در این وضعیت اقتصادی، غیرممکن است و با توجه به حضور بازیکنان انگلیسی سابق در تیم فوتبال رئال و عملکرد ضعیف آن‌ها در زمان حضورشان، احتمال این انتقال بسیار ضعیف است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

البته حضور امباپه و هالند که از اهداف تیم فوتبال رئال برای فصل آینده هستند هم مقداری چالش‌برانگیز خواهد بود. بدون شک تیم فوتبال رئال به حضور تماشاگران در استادیوم‌ها و تامین منابع مالی احتیاج مبرم دارد تا بتواند بودجه لازم برای جذب بازیکنان جدید را در اختیار داشته باشد. اما چیزی که در تیم فوتبال رئال مشخص به نظر می‌رسد این است که آن‌ها به تغییر و تحولی عظیم احتیاج دارند و شاید مجبور شوند برای به دست آوردن بودجه مناسب، عده‌ای از بازیکنان پا به سن گذاشته و ناکارامد خود را به فروش برسانند.

تیم رئال در سال گذشته با هزینه‌های سنگین، بازیکنانی از جمله ادن هازارد و رودریگو و مندی را به خدمت گرفت که هیچ‌کدام نتوانستند انتظارات لازم را برآورده کنند. نزدیک به چهار سال است که شایعه حضور امباپه در تیم فوتبال رئال مادرید مطرح شده است و این بازیکن در تابستان سال ۲۰۲۲ می‌تواند به‌ صورت آزاد به مادرید بیاید. به نظر می‌رسد تمدید قرارداد سران پاریس‌سن‌ژرمن با او به مشکل خورده و از همین رو، باشگاه او را در تابستان پیش رو برای فروش خواهد گذاشت تا منافعش در این مورد حفظ شود.

 امباپه می‌داند که با حضور احتمالی مسی و آگوئرو در پی‌اس‌جی، کار برای او کمی سخت خواهد شد و دیگر نمی‌تواند در تیم نقش رهبری داشته باشد. از طرف دیگر، فلورنتینو پرز با سران باشگاه دورتموند رابطه بسیار خوبی دارد و این موضوع شاید بتواند به آن‌ها کمک کند تا برای جذب هالند نسبت به بقیه تیم‌ها دست بالا را داشته باشند. البته باشگاه رئال هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن ارائه نکرده است.

رایولا، مدیر برنامه‌های هالند اظهار داشته که مشتاق است تا با مادریدی‌ها برای این انتقال بزرگ همکاری کند. البته به گفته او، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، نیز در این رابطه با او تماس‌هایی داشته است اما به نظر نمی‌رسد که آن‌ها توانایی به خدمت گرفتن این بازیکن نروژی ارزشمند را داشته باشند.

بیشتر از ورزش