انتخاب شاهزاده ویلیام به‌عنوان «سکسی‌ترین مرد طاس جهان»‌

انتشار نتایج این نظرسنجی جدید، طرفداران استنلی توچی، بازیگر شناخته‌شده، را خشمگین کرده است

نتایج یک نظرسنجی نشان داده است که شاهزاده ویلیام در فضای مجازی حدود ۱۷میلیون و ۶۰۰هزار بار «سکسی» خوانده شده است- Jonathan Buckmaster/ AFP

رای شرکت‌کنندگان یک نظرسنجی جدید به شاهزاده ویلیام، به عنوان «سکسی‌ترین مرد طاس جهان»، خشم طرفداران استنلی توچی را برانگیخته است.

نشریه سان روز شنبه، بیست‌وهفتم مارس، گزارشی را منتشر کرد که بر اساس آن، از کارشناسان زیبایی «لانجویتا»‌ که از گوگل استفاده کردند، یک نظرسنجی کاملا «غیرعلمی» انجام شده است تا بررسی شود در مطالب و وبلاگ‌های مختلف، چندبار شاهزاده ویلیام، «سکسی و جذاب» خوانده شده است.

ظاهرا نتایج نشان داده است که شاهزاده ویلیام حدود ۱۷میلیون و ۶۰۰هزار بار «سکسی» خوانده شده است؛ یعنی بیش از هر مرد مشهور و طاس دیگری در جهان.

حالا توییتی از بولو بابالولا، نویسنده کتاب «عشق رنگی»‌ ساندی‌تایمز، بارها بازنشر شده است که واکنشی به نظرسنجی فوق به حساب می‌آید. او می‌گوید که «توچی»، برای بسیاری از افراد، گزینه باارزش‌تری است.

بالو بابالولا در توییت خود نوشت: ‌«استنلی توچی، انتقامت را خواهم گرفت»

دیگران نیز از بابالولا حمایت کرده‌اند. یک نفر در حمایت از این توییت نوشته است: «یک نفر برای من توضیح دهد چگونه در جایی که شِمار مور و استنلی توچی وجود دارند، شاهزاده ویلیام می‌تواند جذاب‌ترین مرد طاس زنده باشد؟»

لی هال، روزنامه‌نگار، نوشت:‌ «ببینید، فارغ از نظر شما درباره خانواده سلطنتی، به نظر من «همه» ما موافقیم که این در جهت محو استنلی توچی است و پابرجا نخواهد ماند.»‌

کاربری به نام استنلی کوچی در توییتی نوشت:‌ «تا وقتی که استنلی توچی وجود دارد، خیر»

 

توچی که ستاره چندین فیلم برنده جوایز هنری، مجموعه‌های تلویزیونی و تئاتر بوده است، در اوایل همه‌گیری کرونا با به اشتراک گذاشتن یک برنامه آموزشی تهیه نوشیدنی در رسانه‌های اجتماعی، موجب شادمانی دوستدارانش شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فراگیری این ویدیو در رسانه‌های اجتماعی در ماه آوریل سال گذشته موجب شد تا چندین یادداشت و شماری مقاله درباره آن نوشته شود؛ ازجمله مطلبی که در نشریه گاردین با این تیتر منتشر شد:‌ «چرا نِگرونی (نوعی کوکتل) درست کردن استنلی توچی این قدر سکسی است؟»

مکس بنول، روزنامه‌نگار، نوشت: «می‌گفتند امکان ندارد، اما استنلی توچی توانست جایی متغیر و همواره متلاطم به نام اینترنت را متحد کند و ما در یک اقدام بسیار پیش‌پاافتاده، تنها می‌توانیم از قدرت همیشگی این مرد عینکی و طاس، شگفت‌زده شویم.»

ایندیپندنت برای دریافت اظهارنظر استنلی توچی، با نماینده او تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از زندگی