مرگ آزاده نامداری مجری جنجالی صدا و سیما

انتشار تصاویر آزاده نامداری بدون رعایت حجاب اجباری اسلامی جنجال‌برانگیز شده بود

دلیل درگذشت او هنوز مشخص نیست- عکس از تابناک

خبرگزاری فارس عصر شنبه از درگذشت «آزاده نامداری» از مجریان سابق صدا و سیما، که انتشار تصاویر او بدون رعایت حجاب اجباری اسلامی جنجال‌برانگیز شده بود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، پیکر بی‌جان آزاده نامداری در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. دلیل درگذشت او هنوز مشخص نیست.

فارس می‌گوید، آثار جراحت بر پیکر او مشاهده نشده و ماموران اورژانس تهران پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی، بر بالین وی حاضر شدند.

با این‌حال خبرگزاری مهر گزارش داده است که مرگ این مجری تلویزیون در اثر خودکشی بوده است. این خبرگزاری نوشته است «خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد».

اخبار شبکه ۲ تلویزیون ایران هم با اشاره به پیدا شدن جسد آزاده نامداری در «منزل شخصی‌» وی در شهرک غرب تهران خبر داد. 

 در آخرین جزئیات منتشر شده از مرگ آزاده نامداری، خبرگزاری ایرنا از قول یک مقام اورژانس تهران نوشته است که «از زمان فوت آزاده نامداری ۴۸ ساعت گذشته بوده است و به همین دلیل چهره او در ابتدا قابل شناسایی نبوده است. 

انتشار تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری در تابستان ۹۶ واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. تصاویری که او را بدون حجاب در پارکی در سوئیس نشان می‌داد. این مجری سابق تلویزیون مدتی نیز با یکی دیگر از مجریان تلویزیون یعنی فرزاد حسنی زندگی کرد. در آن زمان افشاگری آزاده نامداری از رفتار خشن فرزاد حسنی در خانه حاشیه ساز شد. آزاده نامداری با انتشار عکس‌هایی از صورت کبود خود اعلام کرد که فرزاد حسنی او را در خانه مورد ضرب و شتم قرار داده است. زندگی مشترک این دو مجری تلویزیون البته دیری نپاید و کوتاه بود.

آزاده نامداری در سال‌های اخیر کم‌تر از قبل به اجرا در تلویزیون می‌پرداخت و حتی شایعه‌های ممنوع‌التصویری وی در تلویزیون هم شنیده شده بود. آزاده نامداری در سال‌های گذشته مجری چند برنامه «اینترنتی» بود.   

بیشتر از جهان