محکومیت متجاوز جنسی که قربانی خود را اسیر و بی‌هوش کرد

قربانی که سه ساعت در اسارت پیندا بود، سخت نگران جانش بود و تنها پس از تماس جنسی با او موفق به فرار شد.

حکم گونزالس پیندا، روز ۲۸ام ماه مه، در در دادگاه «وودگرین» اعلام می‌شود - JUSTIN TALLIS / AFP

یک متجاوز جنسی پس از آنکه با فشار بر گلوی قربانیش او را بی‌هوش و به‌دنبال مقاومت او ساعت‌ها اسیرش کرده بود، در دادگاه محکوم شد.

یوناتان گونزالس پینِدای ۳۳ ساله ابتدا گلوی قربانیش را آن‌قدر فشار داد که او را بیهوش کرد و سپس به او در حال به‌هوش آمدن تجاوز کرد.

او قربانی ۲۹ ساله‌اش را پس از آنکه گفته بوده به او تمایل عاطفی نداشته و نمی‌خواهد او را ببیند، مورد حمله قرار داد.

گونزالس پیندا در حالی که گلوی قربانیش را می‌فشرد، به او گفت:«حالا تمایل را حس می‌کنی؟ » این واقعه روز ۲۳ ژوئن سال گذشته در خانه‌ای در محله «تاتنهام» در شمال لندن رخ داد. 

قربانی که به‌مدت سه ساعت در اسارت پیندا بود، سخت نگران جانش بود و تنها پس از تماس جنسی با او موفق به فرار شد.

دادستان «خدمات دادستانی سلطنتی» (سی پی اس) در دادگاه گفت در این حمله، صورت و زانوهای قربانی دچار خون مردگی شده و چشم‌هایش خونریزی کرده بودند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به دنبال رجوع قربانی به پاسگاه پلیس در روز ۴ام ژوئیه و گزارش تجاوز جنسی، گونزالس پیندا که آدرس مشخصی نداشت، بازداشت شد. او در ابتدا ادعا کرد که جراحات قربانی ناشی از ورزش (سنگین) در سالن ورزش بوده است. 

اما او روز جمعه به دنبال دادرسی در دادگاه «وودگرین» به ارتکاب به تجاوز جنسی، اسیر کردن، ضرب و جرح بنفس و وارد آوردن جراحت (به قربانی) محکوم شد.

«تاته تورکسون» دادستان ارشد «سی پی اس» گفت:«این یک حمله جنسی وحشتناک بوده که قربانی را از بابت جانش بیمناک کرده بوده است. «او راه فراری پیدا نمی کرد.» یوناتان گونزالس پیندا پاسخ «نه» را نمی پذیرفت.

او در هنگام بازداشت ادعا کرد قربانی احتمالا آن جراحات را در سالن ورزش برداشته است. جنایات جنسی در میان چالشی‌ترین جرائم برای پیگیری است اما جایی که شواهد کافی وجود دارد، «سی پی اس» به قرار دادن تبهکاران در مقابل عدالت متعهد است.

حکم گونزالس پیندا روز ۲۸ام ماه مه در همان دادگاه اعلام خواهد شد.

اگر شما در معرض خشونت‌های جنسی قرار گرفته‌اید، می‌توانید برای کمک به نظام درمان عمومی بریتانیا ارجاع کنید. برنامه «بحران تجاوز جنسی» به زنان و دختران خدمات ویژه اعطا می‌کند. همچنین نهاد موسوم به «بنیاد بازماندگان» (سروایوِر تراست) نیز به قربانیان خشونت‌های جنسی از هر جنسیت یاری می‌دهد. 

© The Independent

بیشتر از جهان