اوضاع برای یووه و رونالدو مطلوب نیست

تیم یوونتوس در حال حاضر با اختلافی ۱۰ امتیازی با تیم صدرنشین یعنی اینترمیلان در رده چهارم جدول قرار دارد 

رونالدو ستاره و مهاجم تیم فوتبال یوونتوس - Marco BERTORELLO / AFP

کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین فوتبالیست‌ها در جهان ورزش است که در سن ۳۵ سالگی هنوز در اوج دوران ورزشی خود به سر می‌برد و توانسته رکوردهای زیادی را نیز جابه‌جا کند.

پیوستن او به تیم فوتبال یوونتوس بعد از سال‌ها بازی در تیم فوتبال رئال مادرید تعجب همگان را به همراه داشت و تیم یووه امید داشت تا با در اختیار داشتن رونالدو بتواند جام‌های متعددی از جمله لیگ قهرمانان را فتح کند. اما بعد از سه سال حضور در این تیم، یووه هنوز موفق به انجام این کار نشده است و در فصل جاری رقابت‌ها نیز نتایج قابل قبولی با سرمربی جدید خود آندره پیرلو کسب نکرده است. آن‌ها پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل پورتو، می‌دانستند که فقط در دو جبهه می‌توانند برای قهرمانی تلاش کنند و بزرگ‌ترین هدف آن‌ها قهرمانی دوباره در سری آ است. اما شرایط در رقابت‌های لیگ نیز برای آن‌ها به خوبی سپری نمی‌شود چرا که آن‌ها در آخرین بازی برگزار شده در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه آلیانس بازی را یک بر صفر به تیم تازه به سری آ صعود کرده و انتهای جدولی بنونتو واگذار کردند و شاید بتوان گفت امید به قهرمانی برای تیم یووه با این شکست از دست رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رونالدو پیش از شروع مسابقه از رئیس باشگاه آنیلی پیراهنی را دریافت کرد که روی آن تعداد گل‌های زده شده توسط او حک شده بود و به نظر می‌رسید که با این کار به شایعات جدایی خود از این تیم پایان داده است، اما در انتهای دیدار و شکست برابر شاگردان اینزاگی، او به شدت ناراحت بود و این ناراحتی از دید خبرنگاران و عکاسان پنهان نماند و با ناامیدی زمین مسابقه را ترک کرد، که این شاید پایان کار او با یووه در انتهای این فصل باشد، چیزی که بارها از سوی سران باشگاه یووه تکذیب شده است، اما شاید به دلیل دستمزد بالای او وعدم توان یووه برای پرداخت آن تا سال ۲۰۲۳ آن‌ها مجبور شوند که با جدایی او در تابستان پیش رو موافقت کنند.

از طرف دیگر آندره پیرلو به دلیل نتایج ضعیفی که با تیم یووه در این فصل کسب کرد، به خصوص در بازی مقابل بنونتو مورد خشم رئیس باشگاه در انتهای مسابقه قرار گرفت، آنیلی که خود از طرفداران و حمایت‌کنندگان پیرلو در این فصل از رقابت‌ها بوده است حالا به نظر می‌رسد صبرش نیز لبریز شده و گفته می‌شود بعد از پایان بازی در رختکن با سرمربی تیم درگیری داشت که بعداً این موضوع از سوی باشگاه یووه تکذیب شد. اما با تمامی این اوصاف خطر برکناری پیرلو از سمت مربیگری تیم فوتبال یوونتوس بیش از پیش احساس می‌شود و شاید او پیش از اتمام فصل و برگزاری فینال کوپای ایتالیا از سمت خود برکنار شود.

تیم یوونتوس در حال حاضر با اختلافی ۱۰ امتیازی با تیم صدرنشین یعنی اینترمیلان در رده چهارم جدول قرار دارد و در مسابقه بعدی خود پس از وقفه ۱۲ روزه به سبب برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌بایست در دربی شهر تورین مقابل تیم تورینو قرار بگیرد که در صورت شکست شاید این پایان راه پیرلو با بانوی پیر(یوونتوس) باشد.

بیشتر از ورزش