یونایتد با سولسشر توان قهرمانی ندارد

با توجه به عملکرد سولسشر در تیم یونایتد به نظر نمی‌رسد که آن‌ها در سال‌های پیش رو بتوانند قهرمانی را تجربه کنند

تیم فوتبال منچستریونایتد در این فصل از رقابت‌ها نتایج بسیار خوبی را با سولسشر کسب کرد - Oli SCARFF / POOL / AFP

رقابت‌های جام حذفی انگلستان ملقب به اف‌ای کاپ کار خود را در مرحله یک چهارم نهایی به پایان برد و در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف تیم فوتبال لسترسیتی رفت و با نتیجه عجیب ۳ بر یک بازی را واگذار کرد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

این بار اول نیست که یونایتد در این سال‌های اخیر چنین نتایج عجیبی را کسب می‌کند و آن‌ها در لحظات مهم و حساس نمی‌توانند نتیجه لازم را کسب کنند. افت آن‌ها بعد از صدرنشینی و از دست دادن این جایگاه که پس از سال‌ها در لیگ برتر انگلستان و پس از کناره‌گیری فرگوسن از سمت مربیگری این تیم به آن دست یافته بودند، نشان‌دهنده این موضوع است که سرمربی حال حاضر یونایتد هنوز به آن مرحله از توانایی نرسیده است که بتواند تیم بزرگی مانند منچستر را به قهرمانی در رقابت‌های مهم برساند.

تیم فوتبال منچستریونایتد در این فصل از رقابت‌ها نتایج بسیار خوبی را با سولسشر کسب کرد و فوتبال بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت اما این نکته بسیار مهم است که هواداران این تیم از آن‌ها قهرمانی در لیگ جزیره را طلب می‌کنند که این خواسته با توجه به نوسانات این روزهای یونایتد و درخشش سیتی در لیگ جزیره بعید به نظر می‌رسد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم یونایتد در بازی مقابل لستر با تغییرات بسیار زیادی پا میدان گذاشت، غیبت راشفورد درخط حمله به دلیل آسیب‌دیدگی، استراحت بازیکنانی مانند فرناندز، لوک شاو، مک تامینی، و حتی دروازه‌بان اصلی تیم داوید دخیا این فرصت را به بازیکنان دیگر داد تا بتوانند توانایی‌های خود را در زمین به نمایش بگذارند. یونایتد بازی را خوب آغاز نکرد و با پرس سنگین تیم فوتبال لستر از همان ابتدای بازی مواجه شد که همین موضوع سبب شد تا در دقیقه ۲۴ و با اشتباه فرد و پاس رو به عقب توپ در اختیار بازیکنان تیم میزبان قرار بگیرد و دروازه یونایتد باز شود. اما یونایتد درصدد جبران گل خورده برآمد و توانست در دقیقه ۳۷ توسط گرینوود روی پاس پوگبا به گل تساوی دست پیدا کند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم تیم لستر خیلی زود به گل دوم رسید و حساب را ۲ بر یک کرد. سولسشر پس از دریافت گل دوم خطر حذف از مسابقات را احساس کرد و بازیکنان اصلی خود یعنی فرناندز، کاوانی، لوک شاو و مک تامینی را به بازی آورد. اما حضور آن‌ها نیز نتوانست تغییر زیادی در آهنگ بازی یونایتد ایجاد کند و این تیم لستر بود که توانست بازی زیبا و تهاجمی خود را با گل سومی که در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند تکمیل کند و درنهایت موفق شد یونایتد را ۳ بر یک شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه پیدا کند.

یونایتد با این شکست در جام حذفی و فاصله ۱۴ امتیازی و جبران‌ناپذیرش با تیم فوتبال سیتی در لیگ برتر انگلستان، فقط در لیگ اروپا می‌تواند شانس خود را برای گرفتن جام امتحان کند و با توجه به عملکرد سولسشر در تیم یونایتد به نظر نمی‌رسد که آن‌ها در سال‌های پیش رو بتوانند قهرمانی را تجربه کنند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتبال چلسی موفق شد روند پیروزی‌های خود را با سرمربی جدید، توخل تداوم ببخشد و با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم شفیلد عبور کرد و باید در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم فوتبال سیتی قرار بگیرد.

بیشتر از ورزش