کشتیرانی تفریحی با دیزنی، از تابستان ۲۰۲۲ و بعد از بحران کرونا

جدیدترین کشتی تفریحی شرکت دیزنی با سوخت گاز مایع کار می‌کند

تورهای اطراف آلاسکا با کشتی «دیزنی واندِر» برنامه‌ریزی شده که برای نخستین بار از میامی و از طریق جزیره خصوصی دیزنی ، «کاست اِوِی کِی» در باهاماس آغاز می‌شود- JEAN-FRANCOIS MONIER / AFP

خطوط کشتیرانی دیزنی اعلام کرده است که شهروندان واکسینه شده بریتانیا می‌توانند برای تورهای تابستان ۲۰۲۲ این شرکت به مقاصد مدیترانه، کارائیب و آلاسکا، جا رزرو کنند.

تورهای تابستانی که در ماه مه آغاز خواهد شد، شامل مقاصد آتن، دوبرُونیک، بارسلون، و چند جزیره یونان است.

تورهای دیگری نیز برای لتونی و تالین، روسیه، ایسلند، بریتانیا، و جزایر نروژ درنظر گرفته شده است.

تورهای اطراف آلاسکا با کشتی «دیزنی واندِر» برنامه‌ریزی شده که برای نخستین بار از میامی و از طریق جزیره خصوصی دیزنی ، «کاست اِوِی کِی» در باهاماس آغاز می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برنامه‌هایی نیز برای تورهای دریایی در اطراف کارائیب سازماندهی شده که شامل دیدار از دومینیک، جزیره کِیمَن، جاماییکا و کوُموزِل در مکزیک است.

جدیدترین کشتی این شرکت، «دیزنی ویش» که با سوخت گاز مایع حرکت می‌کند، نخستین سفرش را در تابستان سال آینده انجام خواهد داد.

توماس مزلم، رئیس خطوط کشتیرانی دیزنی، می‌گوید: «ما ضمن آن که خود را برای بازگشت به دریا به محض فراهم شدن شرایط آماده می‌کنیم، در عین حال چشم به آینده داریم و گزینه‌های تورهای دریایی برای خانواده‌ها را نیز توسعه می دهیم.»

«همچنان که برای ازدیاد تعداد کشتی‌هامان در سال‌های آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم، ارائه برنامه‌های متنوع برای تابستان سال ۲۰۲۲ نمایانگر تعهد ما به پذیرش مهمانان بیشتر به مقاصد تفریحی متعددتر در گوشه و کنار جهان است.»

در این میان، شرکت‌های کشتیرانی تفریحی بریتانیا نیز تورهای متعددی برای کشترانی دریایی داخلی ارائه کرده‌اند که مستلزم واکسینه شدن مسافران است.

در هفته‌ای که گذشت، خطوط کشتیرانی «پی اند اوُ» اعلام کرد که از ماه ژوئن تور موسوم به «سفر به هیچ مقصدی» را از بندر «ساوت‌هَمتون» آغاز خواهد کرد، اما کلیه مسافران باید پیش از سفر هر دو دوز واکسن‌های کووید را دریافت کرده باشند. 

در رویدادی جداگانه، هفته گذشته موسسه دیزنی اعلام کرد که از ماه آینده دو پارک تفریحی خود را در کالیفرنیا برای ساکنان این ایالت بازگشایی خواهد کرد.

© The Independent

بیشتر از سفر