پیام «سکسی و ترسناک» اما واتسون به جی کی رولینگ

رولینگ با بازیگر نقش هری پاتر تولدش را جشن گرفت

ANGELA WEISS / AFP

اما واتسون یک عکس قدیمی خاطره انگیز را در کنار جی کی رولینگ،  نویسنده 54 ساله کتاب های هری پاتر، به مناسبت  تولد او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

این بازیگر 29 ساله، روز چهارشنبه عکسی را درتوییتر و فیس بوک خود پست کرد که در آن با لباس شخصیت کتاب های مصور «زن اعجاب انگیز» در کنار رولینگ و بازیگر هری پاتر، «ایوانا لینچ» ایستاده است.

در این عکس، رولینگ - که با شخصیت خیالی هری پاتر که او را در مجموعه داستان های موفق و مشهور خود خلق کرد در یک روز متولد شده - پیراهنی مشکی به تن کرده و گریمی با یک شاخ مصنوعی دارد.

در عین حال، لینچ - که در مجموعه فیلم های هری پاتر نقش لونا لاوگود را بازی می کند - پیراهن سبز رکابی به تن دارد و گریم گربه‌ای کرده است.

واتسون در شرح این عکس سه نفره نوشته است: «سکسی و ترسناک! محشر کردید.» او تولد رولینگ را تبریک گفته و به لینچ برای اینکه شکل گربه را به زیبایی درآورده امتیاز ویژه داده است.

این بازیگر که سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد است بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در مجموعه فیلم های هری پاتر، نقش «هرمیون گرنجر» را بازی کرد. 

رولینگ که نویسنده و فعال حقوق زنان است و واتسون بارها یکدیگر را به مناسبت های مختلف تحسین کرده اند.

در سال ۲۰۱۶ واتسون در توییتر برای کارزار برابری جنسیتی واتسون و هشتگ #HeForShe، یک ایموجی (صورتک) طراحی کرد. رولینگ او را تحسین کرد و نوشت:«ایموجی قشنگی است. تو زن الهام بخشی هستی.»

واتسون نیز در پاسخ نوشت: «خودت هم همینطور، ممنونم برای همه چیز.»

در سال ۲۰۱۴، واتسون از اظهار نظر رولینگ که گفته بود از جور شدن شخصیت های گرنجر و ران ویسلی در رمان هایش پشیمان است دفاع کرد. 

این نویسنده به رغم سرخوردگی هوادارانش، در یکی از شماره های مجله «واندرلند» به واتسون گفت: «من رابطه هرمیون و ران را در راستای ارضای رویایم خلق کردم.»

پس از انتقاد طرفداران از این ایده که این دو نباید در کتاب به هم می رسیدند، واتسون در مقام دفاع برخاست و به شبکه «ام تی وی» گفت: « خجالت آور است، چون نقل قولی که از او کردند تحریف شده و خارج از متن بود.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی