هدف مورینیو قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول

«دربی لندن بازی بسیار سختی است اما ما به پیروزی در این دیدار امیدواریم»

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام - Julian Finney / POOL / AFP

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام این روزها بسیار خوشحال است و به نظر میرسد با تیم تاتنهام روند صعودی خود را ادامه خواهد داد.تیم فوتبال تاتنهام روز پنجشنبه در مسابقات جام باشگاههای اروپا در دیدار رفت خود مقابل تیم دیناموزاگرب از کرواسی قرار گرفت و موفق شد در ورزشگاه خانگی خود دو بر صفر و با گلهای هری کین این تیم را مغلوب کند و گام بزرگی برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی در این مسابقات را برداشت.

این موفقیت برای آنها در چند دیدار اخیر در مسابقات لیگ برتر انگلستان نیزبه چشم می‌خورد و توانسته اند با درخشش گرت بیل و هری کین خود را به تیمهای بالای جدول نزدیک کنند. اما اختلاف آنها با تیم صدر نشین منچسترسیتی بسیار زیاد است و بعید به نظر میرسد آنها توان جبران ۲۳ امتیاز فاصله را داشته باشند تا بتوانند جای سیتی را در صدر جدول بگیرند. اما جبران اختلاف پنج امتیاز برای تیم فوتبال تاتنهام برای رسیدن به رتبه چهارم بسیار دست یافتنی تر خواهد بود و مورینیو و یارانش میتوانند به این مهم دست پیدا کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او معتقد است که شاگردانش نباید به پایین جدول نگاه بکنند و باید تمرکزشان به بالای جدول باشد چراکه سه برد پیاپی در لیگ آنها را در شرایط ایده آلی قرار داده و انگیزه کافی را در اختیار آنها قرار داده است. تیم فوتبال تاتنهام در مسابقات این هفته در لیگ برتر انگلستان دربی شمال لندن را پیش رو دارد و باید بازی سختی را مقابل تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات برگزار کند. مورینیو در خصوص بازی با آرسنال گفت: «من به جایگاه آنها توجهی ندارم زیرا ما هفت امتیاز از آنها پیش هستیم. من احساس میکنم ما شرایطمان بهتر از چیزی است که جایگاه ما را در جدول نشان میدهد و تصمیم داریم رده خود را بهتر کنیم، به همین دلیل احتیاج به کسب امتیاز داریم.

دربی لندن بازی بسیار سختی است اما ما به پیروزی در این دیدار امیدواریم. واقعیت این است که این چهارمین برد پیاپی ما در لیگ برتر خواهد بود و برای کسب سه امتیاز باید بجنگیم و این دقیقاً کاری است که باید انجام دهیم.من برای تیم آرسنال بسیار احترام قائل هستم، آرسنال تیم بزرگی است و تاریخچه عظیمی دارد.مقداری شبیه به ما،آنها هم در تلاش هستند تا آینده ای بهتر را بسازند.»

مورینیو در رویارویی مقابل آرسنال در زمان مربیگری در تیم فوتبال چلسی آمار خوبی دارد و امیدوار است این روند را در تیم تاتنهام نیز ادامه دهد.اما مصدومیت هری کین در مسابقه مقابل دیناموزاگرب نگرانیهای مورینیو را برای این بازی بیشتر کرده است. کین در اواخر بازی به دلیل درد از ناحیه زانو مجبور به ترک زمین شد و هنوز مشخص نیست که آیا او در بازی حساس روز یکشنبه مقابل آرسنال حضور خواهد داشت یا خیر.

این پیروزی برای مورینیو و تیم تاتنهام بسیار مهم میباشد و میتوانند خود را به تیم فوتبال چلسی که در رده چهارم جدول قرار دارد نزدیک بکنند.شاگردان آرتتا نیز در مسابقات این هفته جام باشگاههای اروپا برد ارزشمندی را مقابل المپیاکوس در خانه حریف با نتیجه ۳ بر ۱ بدست آوردند و این میتواند کار را برای تاتنهام در مسابقه این هفته مقابل آرسنال بسیار دشوار بکند.

بیشتر از ورزش