جدایی جنیفر لوپز و الکس رودریگز پس از دو سال نامزدی

ازدواج جنیفر و الکس در دوره همه‌گیری کووید-۱۹ دو بار به تعویق افتاد

جنیفر لوپز ستاره موسیقی پاپ و الکس رودریگز - Jean-Baptiste LACROIX / AFP

بنا به گزارش‌ها جنیفر لوپز و الکس رودریگز جدا شده‌اند و به نامزدی دو ساله‌شان پایان داده‌اند.

منبع آگاهی به شبکه سی‌ان‌ان گفت این دو ستاره سرشناس «چند هفته قبل» از هم جدا شده‌اند.

الکس رودریگز در مارس ۲۰۱۹ در باهاماس و پس از گذشت دو سال از نامزدی‌شان به جنیفر لوپز خواننده ترانه «عشق هزینه‌ای ندارد» پیشنهاد ازدواج داد.

اما ازدواج‌شان در دوره همه‌گیری کووید-۱۹ دو بار به تعویق افتاد و این زوج گفتند در «زمان مناسب» پای سفره عقد خواهند رفت.

این منبع آگاه به سی‌ان‌ان‌ گفت «بعید است دوباره با هم رابطه برقرار کنند» و افزود رودریگز ۴۷ ساله در هفته‌های اخیر بدون نامزدش در اجتماعات ظاهر شده است.

این ستاره سابق گروه نیویورک یانکی روز جمعه نیز عکسی از خودش سوار بر قایقی منتشر کرد. او زیر این عکس نوشت: «نگران من نباشید. دارم در قایق از خودم عکس می‌گیرم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوپز ۵۱ ساله هم روز پنج‌شنبه قسمت‌هایی از یک ویدیو را منتشر کرد که در آن در حال خندیدن است و در زیرنویس آن آمده بود: «امروز دلیل خوبی داشتم تا بخندم.»

در ماه فوریه عکسی از این زوج در جمهوری دومنیکن منتشر شده بود که لوپز برای شرکت در فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی در آن‌جا به سر می‌برد.

لوپز از همسر سابقش مارک آنتونی دارای دو فرزند دوقلوی ۱۲ ساله است و رودریگز هم از همسر سابقش سینتیا اسکورتیس دو دختر به نام‌های ناتاشا ۱۶ ساله و الا ۱۲ ساله دارد.

لوپز در ژانویه گذشته در مورد این‌که مجبور شده مکررا برنامه عروسی‌شان را لغو کند، صحبت کرده بود.

او در مصاحبه با  مجله ال گفته بود: «عروسی را دو بار عقب انداختیم. واقعاً برنامه‌ریزی کرده بودیم که این کار را انجام دهیم اما نمی‌دانم دوباره بتوانیم چنین کاری بکنیم. برنامه را عقب انداختیم و بعد از آن واقعاً درباره‌اش صحبتی نکردیم. عجله‌ای نیست. هر زمان که بتوانیم این کار را می‌کنیم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی