جرد کوشنر درباره ترامپ و پیمان صلح کتاب می‌نویسد

تمرکز این کتاب روی خاورمیانه و مذاکرات صلح اسرائیل با کشورهای عربی است

جرد کوشنر و همسرش ایوانکا ترامپ - Bernd Von Jutrczenka / dpa / AFP

به گفته یک منبع آگاه، جرد کوشنر، داماد و از مشاوران عالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، قصد دارد کتابی از تجربیات خود در کاخ سفید منتشر کند. از جمله مواردی که این کتاب را شامل می‌شود نقش کوشنر در توافقنامه صلح «پیمان ابراهیم» بین اسرائیل و کشورهای عربی است.

این منبع به نقل از اسکای‌نیوز عربی می‌گوید، این کتاب عمدتا به خاورمیانه و مذاکرات صلح اسرائیل با کشورهای امارات، بحرین، سودان و مراکش - معروف به پیمان ابراهیم -  خواهد پرداخت که جرد کوشنر هم در آنها نقش مهمی داشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این منبع می‌گوید که جرد کوشنر در این کتاب به مباحثی مانند اصلاح زندان، توافق‌نامه‌های تجاری، روابط ایالات متحده و چین، رسیدگی ایالات متحده به همه‌گیری کرونا، بررسی دخالت روسیه در انتخابات۲۰۱۶، بحران مرزی و پاسخگویی ترامپ و همچنین به حوادث پیرامون مرگ جورج فلوید و بازداشت نیروی پلیس اشاره خواهد کرد.

این منبع می‌گوید: «کوشنر به دنبال تسویه حساب نیست، بلکه به دنبال ایجاد فضای تاریخی است و به خوانندگان کمک می‌کند تا درک بیشتری از فعالیت‌هایی که در زمان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ در کاخ سفید انجام شده، داشته باشند.

کوشنر در پشت صحنه حوادث حضور داشت اما نگاه رسانه‌ها بر وی محدود بود. مشاهده نقطه نظر فردی که سوابق کاری بسیاری دارد، در دل تمام لحظات پُر تنش حضور داشته اما در عین حال از مرکز توجه‌ انظار عمومی دور بوده، بسیار جذاب است.»

کوشنر ۴۰ ساله و همسرش ایوانکا، دختر دونالد ترامپ، پس از پایان کار خود در واشنگتن به میامی فلوریدا نقل مکان کردند.

بیشتر از کتاب