اپرا! حالا نوبت بریتنی اسپیرز است

مصاحبه اپرا وینفری با شاهزاده هری و مگان مارکل جنجال به پا کرد 

بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی در کنار سام اصغری - Kevin Winter/Getty Images/AFP

به دنبال مصاحبه جنجالی اپرا وینفری با شاهزاده هری و مگان مارکل، به نظر می‌رسد هواداران این مجری تلویزیونی طرف مصاحبه آینده او را مشخص کرده‌اند.

تاکنون صدها هزار کاربر فضای مجازی از ایده انجام یک مصاحبه با بریتنی اسپیرز، خواننده پاپی که آماج وقایعی ناخوشایند بوده، حمایت کرده‌اند.

اسپیرز اخیرا موضوع یک مستند جنجال‌برانگیز در «اف اکس» و «هولو» به نام «توطئه علیه بریتنی اسپیرز» بود. این مستند در گرماگرم توجه عموم به جنبش «بریتنی را آزاد کنید» پخش شد و این درخواست را مطرح کرد که اسپیرز از قیمومت قانونی پدرش جیمز اسپیرز، که در سال ۲۰۰۸ مقرر شده است، رهایی یابد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طرفداران بریتنی در شبکه‌های اجتماعی، خواننده «یک‌بار دیگر عزیزم» را نامزد مصاحبه آینده اپرا وینفری کرده‌اند. در توییت یک کاربر که ۲۰۰ هزار «لایک» گرفت، چنین آمده بود: «اپرا! دفعه بعد با بریتنی اسپیرز مصاحبه کن.»

کاربر دیگری نوشت: «این را با من تکرار کنید: سی‌بی‌اس، اپرا با بریتنی اسپیرز را به نمایش می‌گذارد.»

شخص دیگری هم نوشته است: «بریتنی با اپرا، خدای من، تمام دنیا را تکان خواهد داد. امیدوارم بشود. بریتنی باید تریبونی برای بیان ماجرای خود در اختیار داشته باشد.»

در واقع وینفری در سال ۲۰۰۲ از اسپیرز به عنوان مهمان در برنامه‌ خود، «شوی اپرا وینفری»، دعوت کرده بود اما به نظر می‌رسد که هواداران این خواننده مایل‌اند فرصت ویژه‌ یک مصاحبه همه‌جانبه به اسپیرز داده شود.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر