مان: بازگشت سریال تحریریه به اچ بی او 

این سریال که پشت صحنه شبکه خبری تخیلی کانال خبری آتلانتیک را نشان می داد، سال ۲۰۱۴ پس از سه فصل به اتمام رسید.   

ترجمه از ایندپندنت برای ایندپندنت فارسی - نوشته کلاریسی لوگری / ترجمه سولماز شریف

اولیویا مان به بازگشت دوباره سریال تحریریه به صفحات تلویزیون اشاره کرد.

سریال کانال اچ بی او که  پشت صحنه شبکه خبری تخیلی کانال خبری آتلانتیک را نشان می داد، سال ۲۰۱۴ پس از سه فصل به اتمام رسید.

در کنار خانم مان که خبرنگار اقتصادی به اسم اسلون سبیث را بازی می کرد، بازیگرانی چون جف دنیل، امیلی مورتیمر، دو پتال، الیسون فیل و توماس سدوسکی حضور داشتند.

مان به اینترتیمنت تونایت گفت: «تام سدوسکی و من مکالمه ای با ارون سورکین در اینباره داشتیم. او بسیار مشغول است ولی ما خیلی امیدواریم که این بازگشت امکانپذیر باشد.»

سورکین که نویسنده و خلاق این سریال بود به تازگی کتاب معروف کشتن مرغ مقلد را در تئاتر برادوی زنده کرده است. صحبتهایی در این زمینه برای سریال باغ غربی نیز در حال انجام است.

خانم مان گفت: «تام و من به شدت مشغول کاریم و سارکین این را دوست دارد ولی به هرحال این کار زاده دست اوست و من زمان بسیار خوبی در شو داشتم. اتفاقات خیلی زیادی در رسانه ها و دنیای خبر رخ می دهد که ما واقعا می توانیم درباره اش صحبت کنیم و چیزی به آن اضافه کنیم. به علاوه جالبه که ببینیم او چه برداشتی از آن اتفاقها خواهد داشت.»

مان اضافه کرد: «به عنوان کسی که به مدرسه خبرنگاری رفتم و عاشق رسانه و روزنامه نگاری هستم، همیشه فکر کردم این سریال یک نامه عاشقانه به خبرنگاران است که چالشهای آنان را برای گفتن یک داستان یا خبر نشان می دهد. امیدوارم که زحماتمان به نتیجه برسد.»


 

بیشتر از